Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 20-10-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 20-10-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2022-02-28

Na jakiej podstawie sporządzić świadectwo pracy dla pracownika pracującego w firmie przed wielu laty

PYTANIE

Zgłosił się pracownik, że pracował w latach 1983 - 1989 i nie ma świadectwa pracy. W aktach osobowych brak takiego dokumentu. Z tego co czytałam to istnieje obowiązek wydania świadectwa pracy nawet po tylu latach, na obowiązującym druku ale zawierającym informacje z tamtego okresu. Skąd pobrać albo co napisać w przypadku braku informacji dot. np. okresów zasiłkowych, czy też urlopu wypoczynkowego (to akurat nie będzie miało w tej chwili większego znaczenia) albo dokładnej informacji co do wymiaru etatu? Czy można napisać brak informacji?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00