Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 24-11-2024
Porada aktualna na dzień 24-11-2024
Data publikacji: 2022-01-21

Co można zaliczyć do kosztów reklamy

PYTANIE

Spółka w ramach współpracy barterowej z organizatorem konkursu (który jest zakończony przez tego organizatora konkursu rozdaniem nagród w czasie gali), otrzymuje fakturę kompensacyjną na następujące usługi promocyjne: -przyznanie tytułu partnera oraz zapewnienie wręczenia nagrody na gali -zamieszczenie logotypów lub nazwy spółki na wszelkich materiałach promujących konkurs (mailingi, reklama drukowana, informacja prasowa, strony www poświęcone wydarzeniom) -zamieszczenie logotypów spółki na zaproszeniach na ceremonię wręczenia statuetek -przekazania dwóch zaproszeń na Galę -umieszczenie aktywnych logotypów na stronie www - wizualizację logotypów w czasie gali konkursu na planszy oraz wymienienie spółki jako partnera nagrody podczas gali -wyświetlenie danych spółki w trakcie gali w panelu Twitter -zapewnienie spółce bloku reklamowego w transmisji live przed galą i w trakcie przerwy -umieszczenie informacji o spółce we wszystkich komunikatach tej kategorii (informacje prasowe, www, media społecznościowe, mailingi z podlinkowaniem spółki oraz posty dedykowane wyłącznie partnerowi) Spółka traktuje te usługi jako usługi promocyjne i reklamowe. Czy prawidłowo dokonuje kwalifikacji tych kosztów (czy nie mają czasami charakteru reprezentacji)? Z góry dziękuję za pomoc.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00