Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 27-11-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 27-11-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2022-01-10

Jak rozliczane są nadgodziny w przypadku okresu rozliczeniowego miesięcznego

PYTANIE

Jak rozliczane są nadgodziny w przypadku okresu rozliczeniowego miesięcznego (taki funkcjonuje w zakładzie pracy)? Co się dzieje, gdy minęły 2 miesiące (tzn. 2 okresy rozliczeniowe), a pracownik nie odebrał nadgodzin? Co powinien zrobić pracodawca? Czy może to być wina pracownika, że nie upomniał się o odbiór nadgodzin? Czy pracownik może żądać ekwiwalentu za nadgodziny?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00