comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 21-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2021-01-08
W jakim przypadku można zaliczyć do kosztów całą opłatę za rozliczenie umowy leasingu
PYTANIE
Mamy umowę leasingową zawartą 30.08.2018 roku na samochód osobowy o wartości przekraczającej 150 tys. zł. Raty leasingowe w 100% zaliczamy w koszty uzyskania przychodów firmy. W chwili obecnej nastąpiło zakończenie umowy leasingowej. Firma leasingowa wystawiła nam fakturę obciążając nas opłatą za rozliczenie umowy. Czy mogę całość wartości netto tej faktury zaliczyć w koszty uzyskania przychodów, czy tylko 75% wartości tej faktury?
Pozostało 71% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka