Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2020-06-17

Jak rozliczać dyżur pracownika

PROBLEM

Część pracowników zatrudnionych w dziale obsługi klienta chcemy zobligować do pełnienia po godzinach pracy dyżurów „pod telefonem” w domu lub w siedzibie naszej firmy. Jak powinny być one rekompensowane? Czy odbieranie w trakcie omawianego dyżurowania połączeń od klientów należałoby zaliczyć do czasu pracy? - pyta Czytelnik z Białegostoku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00