Porada
Jak liczyć minimalne wynagrodzenie za pracę, gdy wypłata jest dwa razy w miesiącu
PYTANIE
W instytucji, zgodnie z regulaminem, są dwie wypłaty w miesiącu. Pierwsza: wypłata za dany miesiąc dokonywana do 26-go danego miesiąca, np. za październik płatne do 26-go października; druga: wypłata za miesiąc poprzedni, płatna w kolejnym, np. wynagrodzenie za wrzesień płatne do 10-go października. Uwzględniając przepisy określające co wchodzi w skład wynagrodzenia minimalnego, można traktować, że dwie wypłaty w miesiącu mają gwarantować minimum? Zasadniczo, czy płaca jest za dany miesiąc, według wypłaty - niezależnie za jakie okresy środki są przyznane, czy w takim wypadku nie może być rozpatrywana łącznie, ponieważ tyczy innych okresów? Bardzo proszę o wyjaśnienie przepisów art. 6 i art. 7 ustawy z 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz rozporządzenia z 11 września 2007 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2008 r.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right