comment
Porada
Data publikacji: 2019-04-15
Anonimizacja nagrań z sesji rady gminy
Zgodnie z art. 20 ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty. Czy w związku z powyższym nagrania z sesji (przed ich udostępnieniem) powinny zostać zanonimizowane, czy powinno zostać zamieszczone nagranie "w wersji surowej" (w brzmieniu jak relacja "na żywo" z sesji)? Pytanie dotyczy w szczególności sesji rady gminy, podczas których rozpatrywane są skargi na działanie Prezydenta wniesione przez mieszkańców. Jeśli należy dokonywać anonimizacji, to proszę o wskazanie, w jakim zakresie i podstawę prawną.
Pozostało 70% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right