Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2019-04-15

Anonimizacja nagrań z sesji rady gminy

Zgodnie z art. 20 ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty. Czy w związku z powyższym nagrania z sesji (przed ich udostępnieniem) powinny zostać zanonimizowane, czy powinno zostać zamieszczone nagranie "w wersji surowej" (w brzmieniu jak relacja "na żywo" z sesji)? Pytanie dotyczy w szczególności sesji rady gminy, podczas których rozpatrywane są skargi na działanie Prezydenta wniesione przez mieszkańców. Jeśli należy dokonywać anonimizacji, to proszę o wskazanie, w jakim zakresie i podstawę prawną.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00