RODO w e-commerce i marketingu
Z tego odcinka szkolenia dowiesz się m.in.:
• czy serwery, na których przetrzymywane są dane osobowe, muszą posiadać certyfikaty spełniające wymogi RODO,
• czy id zamówienia w e-sklepie jest traktowane jako dana osobowa,
• czy zbieranie danych adresowych potrzebnych np. do wysyłek nagród w konkursach prowadzonych na Facebooku wymaga zgody na przetwarzanie danych,
• czy podwykonawca analizujący zachowania na stronie internetowej na rzecz klienta musi od użytkowników strony odbierać osobne zgody na swoje działania,
• jak przy zamówieniach telefonicznych uzyskać zgodę na przetwarzanie danych.
• czy serwery, na których przetrzymywane są dane osobowe, muszą posiadać certyfikaty spełniające wymogi RODO,
• czy id zamówienia w e-sklepie jest traktowane jako dana osobowa,
• czy zbieranie danych adresowych potrzebnych np. do wysyłek nagród w konkursach prowadzonych na Facebooku wymaga zgody na przetwarzanie danych,
• czy podwykonawca analizujący zachowania na stronie internetowej na rzecz klienta musi od użytkowników strony odbierać osobne zgody na swoje działania,
• jak przy zamówieniach telefonicznych uzyskać zgodę na przetwarzanie danych.
Szkolenie aktualne
na dzień 12.12.2024
Data dodania: 11.05.2018
Czas: 1 godzina 13 minut 53 sekund
Autor:
Kurs zawiera:
LEKCJA 3:
18:20
RODO w e-commerce i marketingu – przesłanki przetwarzania danych
LEKCJA 5:
15:07
RODO w e-commerce i marketingu – odpowiedzi na pytania
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00