RODO w e-commerce i marketingu
Z tego odcinka szkolenia dowiesz się m.in.:
• w jaki osób ma być realizowana zasada przejrzystości,
• co to jest obowiązek informacyjny i kiedy mamy do czynieni z bezpośrednim oraz wtórnym zbieraniem danych,
• na czym polega realizacja obowiązku informacyjnego,
• kogo i czego dotyczy prawo o niepodleganiu profilowaniu i jakie są od niego wyjątki.
• w jaki osób ma być realizowana zasada przejrzystości,
• co to jest obowiązek informacyjny i kiedy mamy do czynieni z bezpośrednim oraz wtórnym zbieraniem danych,
• na czym polega realizacja obowiązku informacyjnego,
• kogo i czego dotyczy prawo o niepodleganiu profilowaniu i jakie są od niego wyjątki.
Szkolenie aktualne
na dzień 12.12.2024
Data dodania: 11.05.2018
Czas: 1 godzina 13 minut 53 sekund
Autor:
Kurs zawiera:
LEKCJA 3:
18:20
RODO w e-commerce i marketingu – przesłanki przetwarzania danych
LEKCJA 5:
15:07
RODO w e-commerce i marketingu – odpowiedzi na pytania
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00