Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2017-11-08

Karta podarunkowa dla pracownika

Z dniem 01.10.2017 r. nasz pracownik odchodzi na emeryturę. W związku z faktem przejścia pracownika na emeryturę Zarząd Firmy podjął decyzję o zakupie karty podarunkowej na kwotę 1 863,73 PLN (NETTO). Niestety sklep nie wystawił nam faktury za sprzedaż karty. Wystawił fakturę sprzedaży normalnego towaru (zaznaczę, że karta nie została jeszcze zrealizowana przez pracownika). Czy poniesiony wydatek może zostać zaliczony do kosztów uzyskania przychodu? Czy wystąpi po stronie pracownika przychód, który należy opodatkować i oskładkować (składaki ZUS)? Co z podatkiem VAT?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00