Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2017-04-25

Jak rozliczać wynagrodzenie, gdy zleceniobiorca nie wystawia rachunku w każdym miesiącu

Zatrudniamy osobę na umowę zlecenia zajmującą się sprawami bhp. Osoba ta jest zatrudniona w innym zakładzie pracy, a u nas otrzymuje wynagrodzenie 500 zł miesięcznie za prowadzenie spraw bhp (na telefon). Rachunek wystawia co jakiś czas (nie co miesiąc) i tym samym nie otrzymuje co miesiąc wynagrodzenia. Jak zapewnić jej minimalną stawkę godzinową? Czy osoba ta musi podpisywać listę obecności – pyta Czytelniczka z Kielc.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00