comment
Porada
Data publikacji: 2006-02-01
Jak ewidencjonować koszty działalności marketingowej
W naszym przedsiębiorstwie za działania marketingowe odpowiada dział handlowy. Dotychczas koszty z nimi związane były ewidencjonowane na kontach zespołu 4 „Koszty rodzajowe i ich rozliczenie”, w szczególności zaś na koncie „Koszty reprezentacji i reklamy”, a następnie przeksięgowywane na konto zespołu 5 „Koszty sprzedaży”. Niestety, taki sposób ewidencji powoduje, że kontrola tych kosztów jest znacznie utrudniona. Czy można inaczej zorganizować ewidencję kosztów działalności marketingowej, tak żeby ich kontrola była łatwiejsza?
PROBLEM
Pozostało 91% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie