Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2020-06-14

Jak powinien postąpić pracodawca w razie zgłoszenia uwag do protokołu powypadkowego

PROBLEM

Poszkodowany w wypadku przy pracy pracownik ma prawo zgłosić „uwagi” i „zastrzeżenia” do ustaleń zawartych w protokole powypadkowym. Zgłoszenie „zastrzeżeń” do protokołu skutkuje zwróceniem przez pracodawcę zespołowi powypadkowemu niezatwierdzonego protokołu w celu wyjaśnienia tych „zastrzeżeń”. Czy obowiązek zwrotu przez pracodawcę protokołu do zespołu powypadkowego istnieje także w przypadku, gdy do protokołu zostały wniesione przez pracownika nie „zastrzeżenia”, lecz „uwagi”? Czy pracownik, który wniósł zastrzeżenia lub uwagi do protokołu powypadkowego, ma prawo wnieść je także do uzupełnionego i/lub poprawionego protokołu? - pyta Czytelnik z Łodzi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00