Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2014-04-05

ODPOWIEDZI NA PYTANIA CZYTELNIKÓW

W jakim terminie należy przeprowadzić inwentaryzację w przypadku choroby pracownika ponoszącego odpowiedzialność materialną

Pracownik magazynu od miesiąca przebywa na zwolnieniu lekarskim. Pozostałych 2 magazynierów zwróciło się w związku z tym o przeprowadzenie inwentaryzacji w magazynie. Wszyscy 3 pracownicy mają umowę o wspólnej odpowiedzialności materialnej. Czy w takim przypadku powinniśmy przeprowadzić inwentaryzację? Jeśli tak, to w jakim terminie?

To, czy muszą Państwo przeprowadzić inwentaryzację, zależy od zapisów zawartych w umowie o wspólnej odpowiedzialności materialnej. Powinno z niej wynikać, przez jaki okres absencja chorobowa pracownika nie wpływa na zakres odpowiedzialności materialnej chorego pracownika i pozostałych pracowników. Jeżeli okres choroby Państwa pracownika przekracza ten określony w umowie termin, to powinna być przeprowadzona inwentaryzacja. W przypadku gdy umowa o odpowiedzialności materialnej nie reguluje tej kwestii, inwentaryzacja powinna zostać przeprowadzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od zgłoszenia jej przeprowadzenia przez pracowników.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00