Interpretacja indywidualna z dnia 24.03.2016, sygn. IPPP3/4513-110/15-2/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4513-110/15-2/SM
Stawka podatku akcyzowego dla ubytków ponadnormatywnych wyrobów o kodzie CN 2710 19 41 do 2710 19 49.
Stawka podatku akcyzowego dla ubytków ponadnormatywnych wyrobów o kodzie CN 2710 19 41 do 2710 19 49.
opodatkowania opłatą paliwową ubytków ponadnormatywnych paliwa lotniczego
Podatek akcyzowy w zakresie: rozliczenia ubytków i nadwyżek napojów alkoholowych w magazynowym składzie podatkowym oraz kompensacji nadwyżki z ubytkami tych wyrobów.
Stawka podatku dla ubytków ponadnormatywnych dla olejów opałowych
rozliczanie ubytków paliw przy transporcie rurociągiem wysyłanych z różnych składów podatkowych
ze stanu faktycznego wynika, że do przedmiotowego przelania alkoholu doszło przy zachowaniu należytej staranności ze strony Wnioskodawcy oraz przy równoczesnym braku zawinienia lub niedbalstwa. Tak więc opierając się tylko i wyłącznie na opisie, przedstawionego przez Wnioskodawcę, stanu faktycznego należy uznać, iż przedmiotowe ubytki powstały wskutek zdarzenia losowego lub siły wyższej. W konsekwencji
Spółka będzie mogła w przypadku rozpoczęcia działalności jako zarejestrowany wysyłający, do czasu otrzymania przez nią decyzji określającej wysokość dopuszczalnych norm ubytków, jakie mogą powstawać przy przewozie gazu (nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy od momentu rozpoczęcia tej działalności), rozliczać ubytki w wysokości równej rzeczywistym stratom tych wyrobów
Opodatkowanie ubytków wyrobów akcyzowych (wyrobów tytoniowych)
Czy ubytki powstałe w wyniku awarii przepustnicy mogą być uznane za powstałe wskutek zdarzenia losowego lub siły wyższej?
Rozliczenie ubytków i nadwyżek napojów alkoholowych ujawnionych w magazynowym składzie podatkowym.
Rozliczenie powstających ubytków w przypadku rozpoczęcia produkcji nowych gatunków piwa.
uregulowania dotyczące uwzględniania błędów wyników pomiarowych i normy dopuszczalnych ubytków w transporcie paliw rurociągiem dalekosiężnym
Czy ubytki występujące w trakcie procesu tłoczenia paliw rurociągiem dalekosiężnym mogą być uznane za powstałe wskutek zdarzenia losowego lub siły wyższej?
Czy ubytki występujące w trakcie procesu tłoczenia paliw rurociągiem dalekosiężnym mogą być uznane za powstałe wskutek zdarzenia losowego, siły wyższej lub innego zdarzenia wyłączającego bezprawność lub winę podatnika w rozumieniu przepisów prawa cywilnego?
Czy ubytki niezawinione przez Spółkę podlegają opodatkowaniu podatkiem akcyzowym?W jaki sposób udowodnić niezawiniony charakter ubytków?
Czy ubytki niezawinione przez Spółkę podlegają opodatkowaniu podatkiem akcyzowym? W jaki sposób udowodnić niezawiniony charakter ubytków?
Czy nadmierne ubytki alkoholu etylowego powstałe podczas transportu podlegają opodatkowaniu podatkiem akcyzowym?
Czy prawidłowe jest określanie różnic w masie towarów (ubytków lub nadwyżek) dla celów podatkowych bez uwzględniania błędów granicznych dopuszczalnych wag, jeżeli różnice te mieszczą się w granicach błędów granicznych dopuszczalnych wag nieautomatycznych wykorzystywanych przez Spółkę, a w konsekwencji czy możliwe jest powstanie w Spółce zobowiązań podatkowych na podstawie art. 5 ust 1 Uopa, jeżeli
rozliczenie ubytków i niedoborów wyrobów akcyzowych a dopuszczalne błędy i różnice wskazań urządzeń i przyrządów pomiarowych
Czy Spółka ma obowiązek korygowania podatku naliczonego od zakupu wyrobów akcyzowych, co do których stwierdzono niedobór zawiniony, bądź też niedobór (ubytek) ponadnormatywny?
Spółka (Przewoźnik) uruchomiła procedury rozliczania niedoborów transportu. Niedobory do wysokości 0,5% ilości wydanego paliwa do przewozu rozlicza się jako koszty pozostające w związku przyczynowo-skutkowym z przychodem, pozostała wartość stanowi koszty nie stanowiące kosztów uzyskania przychodu. Spółka prosi o potwierdzenie prezentowanego stanowiska.
Czy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka może ustalone normy ubytków zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ?