Interpretacja indywidualna z dnia 23 września 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-3.4013.154.2024.1.MAZ
Możliwość nakładania nowej, kolejnej banderoli bezpośrednio na banderolę pierwotnie nałożoną
Możliwość nakładania nowej, kolejnej banderoli bezpośrednio na banderolę pierwotnie nałożoną
Susz (...) w kolorze (...) w postaci (...) o (...) kształcie przypominającym (...) i (...) zapachu charakterystycznym dla (...). W wyrobie stwierdzono obecność (...) o stężeniu (...) [% m/m] oraz inne związki chemiczne z grupy(...). Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób może być wykorzystywany zarówno w celach (...) jak i (...). Oferowany jest do sprzedaży w (...) oraz (...) w ilości od (...) g do
Susz (...) w kolorze (...) w postaci (...) o (...) kształcie przypominającym(...) i (...) zapachu charakterystycznym dla (...). W wyrobie stwierdzono obecność (...) o stężeniu (...) [% m/m] oraz inne związki chemiczne z grupy (...). Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób może być wykorzystywany zarówno w celach(...) jak i (...). Oferowany jest do sprzedaży w (...) oraz (...) w ilości od (...) g do
Susz (...) w kolorze (...) w postaci (...) o (...) kształcie przypominającym (...) i (...) zapachu charakterystycznym dla (...). W wyrobie stwierdzono obecność (...) o stężeniu (...) [% m/m] oraz inne związki chemiczne z grupy (...). Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób może być wykorzystywany zarówno w celach (...) jak i (...). Oferowany jest do sprzedaży w (...) oraz (...) w ilości od (...) g
Susz (...) w kolorze (...) w postaci (...) o (...) kształcie przypominającym (...) i (...) zapachu charakterystycznym dla (...). W wyrobie stwierdzono obecność (...) o stężeniu (...) [% m/m] oraz inne związki chemiczne z grupy (...). Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób może być wykorzystywany zarówno w celach (...) jak i (...). Oferowany jest do sprzedaży w (...) oraz (...) w ilości od (...) g
Susz (...) w kolorze (...) w postaci (...) o podłużnym (...) przypominającym (...) i (...) zapachu charakterystycznym dla (...). W wyrobie stwierdzono obecność (...) o stężeniu (...) [% m/m] oraz inne związki chemiczne z grupy (...). Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób może być wykorzystywany zarówno w celach (...) jak i (...). Oferowany jest do sprzedaży w (...) oraz (...) w ilości od (...) g
Susz (...) w kolorze (...) w postaci (...) o (...) kształcie przypominającym (...) i (...) zapachu charakterystycznym dla (...). W wyrobie stwierdzono obecność (...) o stężeniu (...) [% m/m] oraz inne związki chemiczne z grupy (...). Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób może być wykorzystywany zarówno w celach (...) jak i (...). Oferowany jest do sprzedaży w (...) oraz (...) w ilości od (...) g
Wyrób w postaci (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony jest do (…)*. Produkt prezentowany jest w tekturowym pudełku owiniętym przezroczystą folią zawierającym (…)* sztuk wkładów poukładanych w rzędach po (…)* sztuk. (…)* – dane zastrzeżone
Wyrób w postaci (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony jest do (…)*. (…)* – dane zastrzeżone
Wyrób stanowiący (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób może być przeznaczony do (…)*. (…)* – dane zastrzeżone
Wyrób będący (…)*. Gotowy do sprzedaży produkt prezentowany jest w papierowym opakowaniu w ilości (…)* g, na którym znajdują się m. in. informacje o jego składzie oraz dystrybutorze. (…)* – dane zastrzeżone
Wyrób stanowiący (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony został do (…)*. (…)* – dane zastrzeżone
Wyrób stanowiący (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony został do (…)*. (…)* – dane zastrzeżone
Wyrób stanowiący (…)*. (…)* – dane zastrzeżone
Wyrób stanowiący (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób (…)*. Według informacji Wnioskodawcy wyrób prezentowany jest w opakowaniach jednostkowych o masie od (…)* g do (…)* g. (…)* – dane zastrzeżone
Zapłata ceny sprzedaży za papierosy elektroniczne na rzecz podmiotu powiązanego z Wnioskodawcą, która będzie realizowana na warunkach rynkowych i jej wartość będzie odpowiadała cenie rynkowej – nie będzie skutkowała koniecznością opodatkowania ukrytego zysku z tych transakcji w rozumieniu art. 28m ust. 1 pkt 2 ustawy CIT w związku z art. 28m ust. 3 ustawy CIT
Wyrób w postaci (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób nadaje się do palenia (…)*. (…)* – dane zastrzeżone
Odliczenie od zakupów z tytułu badania rynku zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.
Wyrób w postaci (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony jest do palenia bez dalszego przetwarzania przemysłowego i prezentowany jest w opakowaniach jednostkowych o masie (…)* g. (…)* – dane zastrzeżone
Aromaty objęte wnioskiem nie mogą zostać uznane za płyn do papierosów elektronicznych, za wyroby nowatorskie ani za tytoń do palenia w rozumieniu ustawy, a tym samym produkcja i sprzedaż aromatów na terytorium kraju nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
Opodatkowanie strat suszu tytoniowego, wynikłych z utraty wilgotności i odseparowania od suszu tytoniowego ciał obcych, innych niż części tytoniu, powstałych w trakcie przetwarzania suszu tytoniowego i jego magazynowania
Wyrób stanowiący (...)*. Produkt w ilości (...)* g lub (...)* g prezentowany jest w (...)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony jest do celów kolekcjonerskich i dekoracyjnych. (...)* - dane zastrzeżone
Wyrób stanowiący (...)*. Produkt w ilości (...)* g lub (...)* g prezentowany jest w (...)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony jest do celów kolekcjonerskich i dekoracyjnych. (...)* - dane zastrzeżone