Interpretacja indywidualna z dnia 23.01.2015, sygn. IPPB5/423-1181/14-4/AM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-1181/14-4/AM
ustalenie przychodów i kosztów uzyskania przychodów w związku ze sprzedażą voucherów
ustalenie przychodów i kosztów uzyskania przychodów w związku ze sprzedażą voucherów
Czy na skutek zmiany zasad finansowania, na wyżej opisane, emitowanych przez Spółkę Bonów, które będą wydawane pracownikom Spółki, Spółka będzie miała prawo zmniejszyć przychody z działalności gospodarczej, a tym - samym podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych o całą kwotę rabatu, sukcesywnie i proporcjonalnie do stopnia realizacji bonów towarowych przez pracowników?
1. Czy wartość netto wykazywana na fakturach stanowi koszt podatkowy? 2. Czy wartość zakupionych telefonów opłacona przez Spółkę kartami zakupowymi będzie całości stanowiła przychód do opodatkowania?
Czy w przypadku realizacji bonu przez klienta, w sytuacji, kiedy bon pokrywa obowiązującą w sklepie cenę wydawanych towarów tylko w części, w związku z czym klient płaci obniżoną cenę za wydawane towary (cena obowiązująca w sklepie pomniejszona o wartość bonu) dla Spółki powstanie przychód podatkowy w wysokości obniżonej ceny, którą zapłacił klient, a wartość wydanych w zamian towarów (w cenie ich
W którym momencie powstanie obowiązek podatkowy w podatku od towarów i usług?
Czy kwota podatku zapłacona przy nabyciu towarów, za które zapłacono otrzyamnym bonem towarówym stanowi 100% podatek naliczony do odliczenia ?
Czy są kosztem uzyskania przychodu wydatki na organizację i obsługę programu, wydatki na sfinansowanie gratyfikacji (bony towarowe lub kwoty pieniężne) Uczestnikom, tj. pracownikom Agentów-niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą działalność gospodarczą, pośrednicząc w zawieraniu usług telekomunikacyjnych przez Podatnika. Między Spółką a Uczestnikami nie istnieje i nie będzie żadnej umownej więzi
Jak wiadomo, atutem każdej firmy jest entuzjazm jej pracowników. Szczególnie trudnym zadaniem jest utrzymanie entuzjazmu załogi w momencie, gdy firma przeżywa kłopoty finansowe. Premie, nagrody pieniężne - to w praktyce najbardziej skuteczne środki systemu motywującego. Gdy jednak brak środków pieniężnych, firma dla utrzymania motywacji pracowników musi szukać innych sposobów. W publikacji omówimy