Zniesienie zakazu reklamy adwokatów na ostatniej prostej
Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z wydawaniem Magazynu mogą stanowić koszty uzyskania przychodów?
Czy ponoszone przez Wnioskodawcę wydatki związane z wydawaniem magazynów reklamowych można w całości zakwalifikować jako koszty uzyskania przychodu w momencie ich poniesienia?
Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków reklamowych związanych z rekrutacją studentów na studia.
Dotyczy sposobu zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków Uczelni związanych z utrzymaniem i zachęceniem studentów do kontynuowania nauki na kolejnych latach studiów.
Czy wydatki na publikowanie na stronach internetowych oraz w formie papierowej bezpłatnego magazynu dla pacjentów stanowią w pełni odliczalne koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązujących do dnia 31.12.2006r.
Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).
Czy jest kosztem uzyskania przychodu wartość przekazanych kontrahentom sprzedającym oleje samochodowe w ramach akcji marketingowych związanych z dystrybucją tych olejów: kombinezonów roboczych, polarów i kurtek z logo firmy? Kontrahenci przekazują odzież swoim pracownikom w warsztatach samochodowych, którzy używają jej jako odzieży ochronnej w czasie pracy, jednocześnie reklamując firmę podczas kontaktów
Czy wydatki poniesione na wysłanie katalogów wraz z kartami zamówienia mogą być zaliczone w całości do kosztów uzyskania przychodów?
Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
Czy wydatki na druk i bezpłatne rozprowadzanie katalogów Spółki stanowią w całości koszty uzyskania przychodów niezwiązane z reklamą?
Firma będąca producentem wyrobów chemii gospodarczej ponosi koszty usług umieszczania zdjęć produktów i ich cen sprzedaży w gazetkach reklamowych sieci handlowych lub hurtowniach. Jak traktować te koszty? Czy jako reklamę publiczną, czy może limitowaną 0,25% przychodu?
Czy wydatki na wynajem sali, projektora, poczęstunek, noclegi można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy jedynie do wysokości 0,25% przychodów?
Czy wydatki na: wynajem Sali, wynajem niezbędnego sprzętu technicznego (np. rzutnik, ekran), wyżywienie i koszty noclegów podczas szkolenia, koszty związane z opłaceniem trenerów (krajowych i zagranicznych), dekoracja Sali wykładowej (materiały dekoracyjne, produkty), materiały szkoleniowe (ulotki, foldery, broszury) mogą stanowić k.u.p.
Pytanie dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych ze szkoleniami dla swoich klientów.
Czy koszty zakupu ulotek, materiałów informacyjnych oraz katalogów reklamowych oraz ich dystrybucji do odbiorców porzez wrzutki prasowe, wysyłkę listów, wyeksponowanie w punktach sprzedaży towarów są wydatkami, które w pełnej wysokości mogą stanowić koszty uzyskania przychodów, jako reklama publiczna?
Prawidłowość zakwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów kosztów związanych z zakupem płytek CD i nagraniem na nich wersji testowych programów antywirusowych
Czy wydatki poniesione na wytworzenie i kolportaż gazetki reklamowej należy zaliczyć do kosztów reklamy objętej limitem 0,25% przychodów lud do kosztów reklamy publicznej, czy też, wydatki te należy zaliczyć do "zwykłych" kosztów wykonania usługi, mając na względzie fakt, iż koszty te są w dużej części refakturowane najemcom?
Czy nieodpłatne przekazanie materiałów informacyjnych typu ulotki promocyjne, katalogi, stanowią koszty uzyskania przychodów czy koszty reklamy limitowanej. PDOP-423 / 6 / 2005, postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego
Czy wydatki poniesione na wydanie katalogów informujących o właściwościach oferowanych produktów specjalistycznych, które (katalogi) przesyłane są następnie do stałych odbiorców w celu usprawnienia składania zamówień stanowią dla spółki nielimitowany koszt uzyskania przychodów??
Czy zakup usługi polegającej na przekazaniu gazetek przez dystrybutora potencjalnym klientom Spółki stanowi dla Spółki w całości koszt podatkowy?
Zdaniem Podatnika nieodpłatne przekazywanie materiałów reklamowych w formie plakatów, ulotek, gazetek nie spełnia przesłanek określonych w art. 7 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 ), dlatego też nie podlega opodatkowaniu podatkiem VAT. Podatnik zwraca się o potwierdzenie słuszności stanowiska?
Czy podmiot wykonujący wyłącznie czynności zwolnione od podatku od towarów i usług ma obowiązek naliczenia podatku od towarów i usług przekazanych na cele reprezentacji i reklamy oraz czy ma prawo odliczyć podatek naliczony od zakupów zrealizowanych w związku z wymienionymi czynnościami?
Czy będzie kosztem uzyskania przychodów należny VAT, naliczany zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług od przekazań nagród, upominków, gratisów na rzecz nabywców towarów w zależności od dokonania zakupów o określonej wartości oraz naliczany od przekazań materiałów informacyjnych i dołączonych upominków do sprzedanych towarów?