Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 30.06.2005, sygn. BP/423-0019/05/OK, Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdańsku, sygn. BP/423-0019/05/OK
Czy koszty zakupu ulotek, materiałów informacyjnych oraz katalogów reklamowych oraz ich dystrybucji do odbiorców porzez wrzutki prasowe, wysyłkę listów, wyeksponowanie w punktach sprzedaży towarów są wydatkami, które w pełnej wysokości mogą stanowić koszty uzyskania przychodów, jako reklama publiczna?
POSTANOWIENIE
Na podstawie 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60) po rozpatrzeniu wniosku Spółki z o.o. z dnia 11 kwietnia 2005 r. (data wpływu wniosku do tut. Urzędu Skarbowego 15 kwietnia 2005r.) o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) w sprawie kwalifikacji wydatków związanych z zakupem ulotek, materiałów informacyjnych i reklamowych oraz ich dystrybucją poprzez wrzutki prasowe, wysyłkę listów, wyeksponowanie w punktach sprzedaży towarów
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right