Zmiana interpretacji indywidualnej z dnia 30 września 2024 r., Szef Krajowej Administracji Skarbowej, sygn. DOP8.8013.2.2024
Prawo do złożenia korekty JPK_VAT przez byłego podatnika wykreślonego z rejestru podatników VAT czynnych.
Prawo do złożenia korekty JPK_VAT przez byłego podatnika wykreślonego z rejestru podatników VAT czynnych.
Wyeliminowania faktur z obrotu prawnego i braku obowiązku zapłaty wykazanego w fakturach podatku w trybie art. 108 ust. 1 ustawy; zobowiązania lub uprawnienia do wystawienia w roku 2021 faktury korygującej, o której mowa w art. 106j ustawy, celem udokumentowania podwyższenia podstawy opodatkowania oraz kwoty podatku należnego z tytułu świadczeń zrealizowanych w roku 2015 w oparciu o Umowę nr 1 oraz
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności udostępnienia świetlic w sposób A i B oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z wydatkami inwestycyjnymi i bieżącymi ponoszonymi na świetlice.
Odliczenie podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki inwestycyjne związane z świetlicami wiejskimi.
Odliczenie podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki bieżące związane z świetlicami wiejskimi.
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności udostępnienia świetlic wiejskich na rzecz GOK oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z wydatkami inwestycyjnymi i bieżącymi ponoszonymi na świetlice wiejskie
uznanie za sprzedaż Gminy usług z zakresu uzdatniania i dostarczania wody oraz usuwania i oczyszczania ścieków wykonywanych za pośrednictwem jednostki budżetowej ZUK oraz obowiązku wykazywania tej sprzedaży w składanych przez Gminę deklaracjach VAT,brak obowiązku korekty deklaracji VAT składanych przez Gminę i wykazania w deklaracjach VAT należnego i naliczonego wynikającego z działalności ZUK
prawo do częściowego odliczenia podatku naliczonego w oparciu o proporcję sprzedaży przy wydatkami mieszanych, proporcja właściwa, nieuwzględnianie zdarzeń spoza VAT w kalkulacji proporcji sprzedaży,
Czy Gmina ma prawo do złożenia korekty dotychczasowych rozliczeń w podatku od towarów i usług zarówno Gminy jak i Urzędu Miasta i Gminy, poprzez łączne rozliczenie wszystkich czynności objętych zakresem przedmiotowym opodatkowania podatkiem od towarów i usług (zsumowanie obrotów, zsumowanie podatku naliczonego) i złożenie jednej deklaracji podatkowej za okresy nie objęte okresem przedawnienia w imieniu
dotyczy korekty wpłat z zysku za 2003r., 2004r. i 2005r. w świetle art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 01.12.1995r. o wpłatach z zysku przez jednoosobowe spółki Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 154, poz. 792 ze zm.).
Czy dokonane na podstawie decyzji Urzędu Kontroli Skarbowej z dnia 03.06.2005 r. korekty podatku dochodowego od osób prawnych za 2000 r., 2001 r. i 2002 r. należy uwzględnić przy ustalaniu wpłat z zysku za 2005 r. i nie dokonywać korekt deklaracji dot. wpłat z zysku za lata ubiegłe?