Interpretacja indywidualna z dnia 23 września 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-3.4013.154.2024.1.MAZ
Możliwość nakładania nowej, kolejnej banderoli bezpośrednio na banderolę pierwotnie nałożoną
Możliwość nakładania nowej, kolejnej banderoli bezpośrednio na banderolę pierwotnie nałożoną
Przedmiotowy wyrób jest (…). W swoim składzie zawiera (…). Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony jest do palenia i sprzedawany w opakowaniach w ilości (…) g. (…) – dane zastrzeżone
Jednorodny wyrób w postaci (…)* Wyrób nadaje się do bezpośredniego palenia w (...). Produkt prezentowany jest w opakowaniach jednostkowych i przeznaczony jest do zaspokajania głodu nikotynowego konsumenta. (…) – dane zastrzeżone
Wyrób w postaci (…)*. Zgodnie z deklaracją Wnioskodawcy wyrób przeznaczony jest do (…)*. (…)* – dane zastrzeżone
Odliczenie od zakupów z tytułu badania rynku zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.
Aromaty objęte wnioskiem nie mogą zostać uznane za płyn do papierosów elektronicznych, za wyroby nowatorskie ani za tytoń do palenia w rozumieniu ustawy, a tym samym produkcja i sprzedaż aromatów na terytorium kraju nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
Opodatkowanie strat suszu tytoniowego, wynikłych z utraty wilgotności i odseparowania od suszu tytoniowego ciał obcych, innych niż części tytoniu, powstałych w trakcie przetwarzania suszu tytoniowego i jego magazynowania
Wyrób stanowiący (…)*. Wyrób nadaje się do palenia bez dalszego przetworzenia przemysłowego. (…)* – dane zastrzeżone
Obowiązki podatkowe związane z konfekcjonowaniem i wprowadzaniem do obrotu aromatów, przeznaczonych do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Opodatkowanie wyrobów przeznaczonych do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Opodatkowanie wyrobów przeznaczonych do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Opodatkowanie suszu tytoniowego
Uznanie czasowego wypożyczenia suszu tytoniowego za czynność podlegającą opodatkowaniu akcyzą
Opodatkowanie akcyzą wewnątrzwspólnotowej dostawy liści tytoniu przez rolnika, który te liście tytoniu wyprodukował.
Obrót nikotyną, solami nikotyny i CBD oraz ich mieszaninami z glikolem propylenowym, czystą gliceryną i aromatami spożywczymi, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Obrót glikolem propylenowym, gliceryną farmaceutyczną, aromatami spożywczymi oraz ich mieszaninami, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Obrót nikotyną, solą nikotyny, CBD oraz ich mieszaninami z glikolem propylenowym, czystą gliceryną i aromatami spożywczymi, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
opodatkowanie akcyzą produkcji i sprzedaży aromatów wykorzystywanych do tytoniu do fajek wodnych
Opodatkowanie akcyzą suszu tytoniowego, zużywanego w składzie podatkowym do produkcji aromatów
Obrót aromatami spożywczymi, glikolem propylenowym, gliceryną farmaceutyczną oraz ich mieszaninami, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Obrót aromatami spożywczymi, glikolem propylenowym, gliceryną farmaceutyczną oraz ich mieszaninami, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Opodatkowanie przetwarzania suszu tytoniowego w związku jego ekstrakcją i powstałymi w trakcie ekstrakcji stratami
Obrót aromatami zawierającymi nikotynę oraz składnikami służącymi do wytwarzania aromatów zawierających nikotynę