Stacje ładowania elektryków. Problem z podatkiem od nieruchomości
Jeżeli pracownik ładuje we własnym domu firmowy samochód elektryczny, to najlepiej, żeby miał podlicznik. W przeciwnym razie zwrot od pracodawcy kosztów zużycia prądu może być uznany za przychód ze stosunku pracy
Dotyczy to tych podmiotów, które organizowały przetargi o wartości równej lub wyższej od progów unijnych w branży odpadowej, pocztowej i transportu publicznego. Chodzi o udział ekopojazdów lub używanie ich do wykonania wymienionych usług
Udział pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanej przez samorządy musi już wynosić co najmniej 10 proc. Taki sam pułap dotyczy podmiotów, które na zlecenie jednostki samorządu terytorialnego będą wykonywały zadania publiczne Dobrą wiadomością są ułatwienia przy sporządzaniu analizy kosztów i korzyści. Niewątpliwie kłopot sprawią samorządom wymogi dotyczące minimalnych udziałów pojazdów nisko- i zeroemisyjnych