Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
    • comment
      Artykuł
      aktualny

      Wypłata zasiłków przez ZUS – jakie dokumenty powinien złożyć pracodawca

      Płatnicy składek niebędący jednocześnie płatnikami zasiłków, w przypadku niezdolności do pracy swoich pracowników lub zleceniobiorców, muszą przekazać do ZUS stosowne dokumenty, na podstawie których zostanie wypłacone świadczenie. Są one różne w zależności od rodzaju zasiłku (np. chorobowy, opiekuńczy, macierzyński) oraz formy zatrudnienia (np. w przypadku pracowników pracodawca przekazuje do ZUS zaświadczenie

    • comment
      Artykuł

      Wypadki przy pracy i choroby zawodowe

      Do najważniejszych obowiązków pracodawców należy zapewnienie ochrony zdrowia i życia pracowników. Pomimo dbałości o właściwe i zgodne z prawem warunki pracy, może dojść jednak do nieszczęśliwego zdarzenia, jakim jest wypadek przy pracy, albo może pojawić się choroba zawodowa. Istotna jest zatem znajomość obowiązków związanych z takimi sytuacjami, m.in. czynności koniecznych w celu ustalenia okoliczności

    close POTRZEBUJESZ POMOCY?
    Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00