Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
    • comment
      Artykuł

      Rabaty, zwroty towarów, reklamacje – rozliczenie VAT

      Uwarunkowania biznesowe wymagają od podatników prowadzenia różnych akcji promocyjnych, rabatowych, które nie zawsze można zidentyfikować jak rabat zmniejszający VAT. Podatnicy, udzielając rabatów, szczególnie gdy sprzedają towary poniżej ceny nabycia, powinni pamiętać, aby dobrze udokumentować strategię marketingową takiej akcji promocyjnej. Z prowadzoną działalnością nieodłącznie wiążą się zwroty

    • comment
      Porada

      Jak rozliczyć w księgach rachunkowych prerabat jako formę "premii z góry"

      W praktyce gospodarczej utarł się zwyczaj udzielania premii kontrahentom nabywającym określoną ilość produktów u danego dostawcy. Jednak w celu zintensyfikowania swojej sprzedaży oraz rozszerzenia rynku zbytu swoich produktów, dostawcy wprowadzają nowe sposoby premiowania kontrahentów nabywających jej produkty (wśród nich udzielanie tzw. prerabatu określanego także jako "premią z góry").

    • comment
      Artykuł

      Jak rozliczać akcje promocyjne w firmie

      W warunkach gospodarki rynkowej sprzedawcy prześcigają się w pomysłach mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz zatrzymanie dotychczasowych, czego oczekiwanym rezultatem ma być zwiększenie przychodów ze sprzedaży oraz zysków. Często stosowanym narzędziem marketingowym, służącym temu celowi, jest np. przyznanie rabatu towarowego, rabatu pośredniego, skonta, premii pieniężnej czy nagrody wydanej

    close POTRZEBUJESZ POMOCY?
    Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00