- Wyświetl listę:
- wg rodzajów interpretacji
- wg organu wydającego
- wg tematów
- wg katalogów wiedzy
- sortowanie:
- Tytuł
- Data wydania
- Data dodania
-
Czy przysługuje możliwość obniżenia podatku należnego o podatek naliczony związany z zakupionymi próbkami, przekazywanymi następnie klientom w ramach czynności reklamy niepublicznej, w sytuacji gdy zakup tych próbek nie stanowi kosztów uzyskania przychodów na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. łódzkie Data dodania: 2006-07-19TEMATY: -
Czy stanowią koszt uzyskania przychodów w ramach reprezentacji i reklamy do wysokości 0,25% przychodu:koszty poczęstunku klientów Spółki z o. o. , w tym poczęstunku winem podczas psotkania jubileuszowego Spółki,koszty upominków wręczanych kooperantom Spółki, w ramach działalności promocyjnej, w tym również wysoko-gatunkowego unikatowego na rynku polskim wina.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. łódzkie Data dodania: 2006-07-18 -
Czy podatnik powinien wystąpić o przyznanie numeru VAT UE w sytuacji świadczenia usług "reklamy" na rzecz podatników z innych niż kraj państw Uni Europejskiej ?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. łódzkie Data dodania: 2006-07-12TEMATY: -
Czy wydatki poniesione z tytułu zakupu usług gastronomicznych podatnik powinien zakwalifikować jako koszty reprezentacji i uwzględnić w kosztach uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej w granicach limitu, czy wydatki te jako stanowiące podstawę jego działalności podlegały będą zaliczeniu w koszty w całości?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-07-12TEMATY: -
Spółka przedstawiając stan faktyczny sprawy, informuje, iż poniosła wydatki na zakup wieńców pogrzebowych i nekrologów zamieszczonych w czasopismach. Powyższe wydatki dotyczyły zgonu pracownika firmy oraz prezesa spółki nadrzędnej.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. łódzkie Data dodania: 2006-07-10 -
Czy podatek VAT naliczony przy nabyciu usług obcych związanych z reprezentacją i reklamą prowadzoną w sposób niepubliczny oraz towarów przekazanych i zużytych na cele reprezentacji i reklamy limitowanej może być odliczony w całości, czy tylko w zakresie, w którym dany wydatek mieści się w limicie na reprezentację i reklamę niepubliczną (zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych)?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-07-06 -
Czy zużycie produktów spożywczych (np. kawy, herbaty, cukru, mleka, soków itp.) w celu przygotowania drobnych poczęstunków dla gości/kontrahentów zapraszanych na spotkania służbowe w siedzibie Spółki, podlega opodatkowaniu VAT?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-07-06 -
Czy wykorzystanie przez Spółkę towarów handlowych pozostających jej własnością na cele reklamowe, bezpośrednio związane z prowadzoną przez podatnika działalnością (jak zamontowanie okna na stojaku demonstracyjnym na wystawie i w punktach sprzedaży detalicznej, montaż okien podczas targów
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-07-06 -
Czy istnieje obowiązek składania deklaracji DRA-1 przez zakład pracy chronionej świadczący usługi reklamy napojów alkoholowych, pomimo zwolnienia z opłat na podstawie art. 31 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. wielkopolskie Data dodania: 2006-07-05 -
Czy można odliczyć w całości podatek VAT od wydatków ponoszonych na reprezenatację i reklamę niepubliczną w przypadku przekroczenia limitu kosztów określonego w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-07-04 -
Czy Spółka dokonująca sprzedaży wierzytelności na rzecz Faktora uzyskuje z tego tytułu przychód podlegający opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych,2.Czy przychód uzyskany przez Spółkę ze sprzedaży wierzytelności na rzecz Faktora może zostać zaliczony do puli przychodów branych
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-06-30TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy przychodem ze sprzedaży leku po cenie obniżonej o kwotę wynikającą z bonu przedstawionego przy zakupie przez nabywcę, otrzymanego w ramach akcji promocyjnej, jest kwota zapłacona przez nabywcę, odpowiadająca cenie obniżonej, tj.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-06-30 -
Czy wydatki poniesione na reklamę stanowia koszty uzyskania przychodów
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. śląskie Data dodania: 2006-06-27TEMATY: -
Czy wydatki przeznaczone na kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie ludzi o negatywnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-06-25TEMATY: -
Czy wydatki związane z zakupem strojów służbowych dla pracowników, współpracowników zaopatrzone logo oraz nie pozbawione charakteru odzieży osobistej stanowią wydatki na reklamę publiczną stanowiące w całości koszt uzyskania przychodu?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-06-19 -
Czy bez konieczności odprowadzania należnego podatku VAT może podatnik przekazywać bez wynagrodzenia każdemu klientowi przy zakupie towarów torby foliowe bez prowadzenia szczegółowej ewidencji?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-06-14 -
Czy wydatki na: 1) nagrody promocyjne rzeczowe w loteriach promocyjnych dla biorących udział w grze bingo, przekazywane losowo zgodne z Regulaminem, 2) art. przemysłowe, nie będące małymi prezentami i próbkami, przekazywane w ramach programu lojalnościowego dla zawierających zakłady bukmacherskie,
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-06-14TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy wydatki dotyczące zakupu artykułów spożywczych należy traktować jako wydatki na reprezentację i reklamę i można je zaliczać do kosztów tylko do wysokości 0,25 % przychodów (art. 16 ust. 1 pkt 28 updop) , czy można je w całości traktować jako koszty uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-06-09TEMATY: pokaż wszystkie -
Jak powinna być wyliczana wartość części nakładu gazet przekazywanych na cele reklamy i reprezentacji, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku VAT w fakturze wewnętrznej, jeżeli Wydawnictwo nie prowadzi szczegółowego rachunków kosztów wytworzenia jednego egzemplarza gazety?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-06-08 -
Czy rabaty, których wielkość procentowa ustalona jest indywidualnie względem konkretnych kontrahentów, z tytułu:- stałej współpracy lub np. wymiany barterowej,- okazjonalnych (związanych z wystąpieniem konkretnych zdarzeń), "wyprzedaży" powierzchni reklamowej dla wybranej grupy klientów,- ofert
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-06-08 -
Czy w przypadku umieszczenia reklam, po cenie obniżonej o rabaty do 99% w uzasadnionych sytuacjach, np. w celu zapewnienia numeru, należy opodatkować przychód powstały po uwzględnieniu rabatu, czy należy dodatkowo wystawić fakturę wewnętrzną, traktując różnicę pomiędzy wartością cennikową a uzyskanym przychodem jako nieodpłatne świadczenie i od tak wyliczonej wartości naliczyć podatek VAT.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-06-08 -
Czy w przypadku udzielenia rabatów do wysokości 99% wartości świadczenia w odniesieniu do reklam umieszczanych np. w ofercie "last minute", należy doliczyć do przychodu opodatkowanego, zgodnie z art. 12 ust.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-06-07TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy wydatki poniesione na opłaty pocztowe związane z rozsyłaniem reklamowych druków bezadresowych (ulotek reklamowych), można zaliczyć do pozostałych kosztów działalności firmy, czy też do kosztów reklamy publicznej lub niepublicznej w rozumieniu art.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-06-05 -
Czy wartość części nakładu na cele reprezentacji i reklamy stanowi reklamę publiczną czy niepubliczną gdy:a) gazety rozdawane są przypadkowym przechodniom, bez możliwości udowodnienia tego faktu;b) wyłożono kilkadziesiąt egzemplarzy w holu biurowca, który jest ogólnie dostępny dla osób
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-06-05 -
Czy wartość darowizny w postaci nieodpłatnego udostępnienia powierzchni reklamowej w celu umieszczenia reklam przez organizacje pożytku publicznego może zostać odliczona przez Wydawnictwo od jej dochodu zgodnie z art. 18 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-06-02