- Wyświetl listę:
- wg rodzajów interpretacji
- wg organu wydającego
- wg tematów
- wg katalogów wiedzy
- sortowanie:
- Tytuł
- Data wydania
- Data dodania
-
Czy przekazywanie napojów alkoholowych kontrahentom, przedstawicielom handlowym i innym osobom współpracującym ze spółką będzie stanowiło koszt uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. podkarpackie Data dodania: 2006-12-06 -
Jaka jest możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatków związanych z nieodpłatnym przekazaniem płytek w celu wykonania ekspozycji u klienta.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. łódzkie Data dodania: 2006-11-30 -
Spółka wystąpiła z prośbą o potwierdzenie, że jest uprawniona do traktowania wynagrodzenia wypłacanego sieci sklepów/punktom handlowym za usługi reklamowe i promocyjne oraz za realzację odpowiedniej wysokosci obrotów produktami Spółki jako koszty uzyskania przychodów na podstawie art.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-11-24 -
Czy wydatki na 1) nabycie/wytworzenie udostępnianych kontrahentom-punktom handlowym materiałów point of sale (materiały wsparcia punktu sprzedaży przedmioty i urządzenia służące wyeksponowaniu i zareklamowaniu wyrobów Spółki, np.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-11-20 -
Jak należy opodatkować dochody uzyskiwane z tytułu zamieszczania płatnych reklam zagranicznych firm na serwisie internetowym
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-11-15 -
Czy nieodpłatne otrzymanie próbek od kontrahentów i ich dalsze nieodpłatne przekazanie potencjalnym odbiorcom kreuje przychód w formie nieodpłatnego świadczenia w myśl przepisów art. 11 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych ?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. łódzkie Data dodania: 2006-11-14 -
W jakim momencie należy zaliczyć do przychodów usługi w zakresie reklamy innych podmiotów gospodarczych na autobusach, świadczone przez podatnika w ciągu kilku okresów sprawozdawczych?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. podlaskie Data dodania: 2006-11-10 -
Czy wydatki poniesione wspólnie z innym przedsiębiorstwem na zorganizowanie stoiska targowego można potraktować jako koszty na reklamę publiczną nie ograniczoną w części 0,25% przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-11-08 -
Dotyczy możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów, na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, wydatków poniesionych na organizację imprezy - piknik w stylu europejskim.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. łódzkie Data dodania: 2006-10-31 -
Ograniczenie wynikające z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie ma zastosowania do wydatków na reklamę i reprezentację o charakterze niepublicznym, pomimo, że ich koszty nie zostały odliczone w kalkulacji podatku dochodowego ze względu na przekroczenie limitu 0,25%.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-10-30 -
Ograniczenie wynikające z art. 88 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku od towarów i usług nie ma zastosowania do wydatków na reklamę i reprezentację o charakterze niepublicznym, pomimo, że ich koszty nie zostały odliczone w kalkulacji podatku dochodowego ze względu na przekroczenie limitu 0,25%.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-10-30 -
Czy w sposób prawidłowy Spółka ustala wielkość przychodów stanowiących podstawę obliczenia limitu kosztów na reprezentację i reklamę, przyjmując do wielkości również przychód z tytułu otrzymanej dywidendy, wymieniony w art. 22 updop?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. wielkopolskie Data dodania: 2006-10-29TEMATY: -
Spółka ma wątpliwości czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na podarunki dla kontrahentów w postaci alkoholu jako wydatki na reprezentację i reklamę niepubliczną
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-10-25 -
Czy akcja motywacyjna skierowana do pracowników sprzedawców hurtowych i detalicznych produktów Spółki ma charakter wsparcia sprzedaży i nie mieści się w zakresie regulacji art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a tym samym jest kosztem uzyskania przychodów w całości.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-10-24 -
Czy wydatki, w związku z którymi brak w dniu bilansowym dokumentów (faktur), są kosztami uzyskania przychodów w roku podatkowym, w którym otrzymano dokumenty, czy też te, w stosunku do których dokumenty otrzymano po zakończeniu roku podatkowego, ale przed terminem złożenia CIT-8 lub datą rzeczywistego złożenia CIT-8, w zależności od ich związku pośredniego lub bezpośredniego z przychodami danego roku podatkowego, tj.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-10-23TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy ma prawo do obniżenia podatku należnego o całą kwotę podatku naliczonego związanego z nabyciem usług zaliczonych do reklamy i reprezentacji niepublicznej?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-10-20TEMATY: -
Podatku VAT naliczonego przy zakupie usług i towarów wykorzystywanych w ramach działań o charakterze reklamy niepublicznej i reprezentacji.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-10-20TEMATY: -
W ramach prowadzonej akcji reklamowo - marketingowej skierowanej do kontrahentów, w tym do placówek medycznych (np. szpitali, gabinetów lekarskich, przychodni medycznych), zamierza przekazać upominki w postaci usług obcych, np.
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-10-20TEMATY: -
Czy nabywane przez Spółkę usługi reklamowe w ramach umów barterowych stanowią koszty reklamy i reprezentacji publicznej czy niepublicznej w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-10-10TEMATY: -
Czy reklama prowadzona za pośrednictwem Internetu jest traktowana jako reklama publiczna czy też niepubliczna w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-10-10 -
Czy koszty związane z opłaceniem usługi rozdysponowania nakładu promocyjnego wśród spółek kolporterskich, oraz koszty przesyłki gazet o tychże spółek stanowią dla spółki pytającej koszty reklamy publicznej czy też niepublicznej w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. pomorskie Data dodania: 2006-10-10 -
Strona zwróciła się z pytaniem, jaką stawkę podatku należy stosować na wystawianych przez Stronę fakturach na rzecz następujących kontrahentów:1)podmiotów będących podatnikami podatku VAT zarejestrowanymi w Polsce,2)będących podmiotami posiadającymi siedzibę bądź miejsce zamieszkania
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-10-06TEMATY: -
Czy wydatek na zakup alkoholu wręczanego w formie upominku stanowi koszt uzyskania przychodu w ramach wydatku na reprezentację i reklamę, zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. wielkopolskie Data dodania: 2006-10-03 -
Czy VAT naliczony z faktur, które służą reprezentacji i reklamie niepublicznej, w przypadku przekroczenia limitu 0,25% przychodów powinien być zaliczony do kosztów ogólnych czy do kosztów limitowanej reprezentacji i reklamy?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. mazowieckie Data dodania: 2006-09-26 -
Czy wydatki na organizację prezentacji ma Pan prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w całości, czy z ograniczeniem wynikającym z art. 23 ust. 1 pkt. 23 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Interpretacje podatkowe, rok 2006, woj. podlaskie Data dodania: 2006-09-20