- Wyświetl listę:
- wg rodzajów interpretacji
- wg organu wydającego
- wg tematów
- wg katalogów wiedzy
- sortowanie:
- Tytuł
- Data wydania
- Data dodania
-
Czy ponoszone przez Spółkę na organizację Targów wydatki związane z transportem części uczestników targów, kosztami noclegu, wynajmem powierzchni targowej, sceny, nagłośnienia, gadżetami z logo Spółki, ulotkami, folderów, katalogów, wystroju stoisk targowych, wynajęciem ochrony Targów,
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2009-08-25TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy poniesione koszty na rozwój i opracowanie strategii marki na rynku polskim, opracowanie logo wspomagającego markę, koszty strategii marki, specyfikacja techniczna związana z marką powinny zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich faktycznego poniesienia jako koszty pośrednie związane z oczekiwanymi przyszłymi przychodami Spółki ( tzn.
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2009-08-12 -
Czy rozgrywanie przez reprezentację Spółki meczy piłkarskich, w ramach wewnętrznego turnieju spółek z Grupy P. o puchar Prezesa., w miejscach ogólnie dostępnych (boiskach piłkarskich lub halach sportowych), w przypadku, gdy zawodnicy grają w koszulkach z logo i nazwą Spółki, zaś na stadionie,
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2009-08-04 -
Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-07-01 -
Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z nabywaniem następnie przekazywanych towarów reklamowych?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-07-01 -
Czy wymienione m.in. wydatki związane z organizacją tzw. dni otwartych, podczas których prezentowane i reklamowane są najnowsze modele samochodów mogą stanowić koszt uzyskania przychodu?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-06-02 -
Czy wydatki ponoszone na zakup gadżetów i upominków oznakowanych marką i logo firmy dla klientów Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-06-02 -
Czy do kosztów uzyskania przychodu Wnioskodawca może zaliczyć zakup ubrań opatrzonych marką i logo firmy dla pracowników pracujących w działach obsługi klientów?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-06-02 -
Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są ponoszone przez Spółkę wydatki związane ze zorganizowaniem imprezy?2. Czy na gruncie ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki związane z nabyciem gadżetów reklamowych z logo Spółki, nieodpłatnie przekazywanych na rzecz uczestników imprezy mogą zostać uznane za koszty uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-06-02 -
Czy i po spełnieniu jakich warunków, dla celów podatku dochodowego od osób prawnych, wymienione we wniosku wydatki, poniesione przez Spółkę na świadczenie kompleksowej usługi organizacji spotkania branżowego - Spółka może traktować jako wydatki stanowiące koszt uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-06-02 -
Czy wydatki na gadżety reklamowe przekazywane kontrahentom oraz potencjalnym klientom opatrzone logo firmy lub produktu do kwoty 100 zł brutto mogą stanowić koszt podatkowy Spółki z uwagi na to, iż są to wydatki na reklamę, a nie reprezentację?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-05-19 -
Czy wydatki na gadżety reklamowe przekazywane kontrahentom oraz potencjalnym klientom opatrzone logo firmy lub produktu do kwoty 100 zł brutto mogą stanowić koszt podatkowy Spółki z uwagi na to, iż są to wydatki na reklamę, a nie reprezentację?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-05-19 -
Czy w sytuacji, gdy Spółka obciążyła się podatkiem VAT należnym w związku z wydaniem Uczestnikom nagród w ramach opisanej akcji promocyjno-reklamowej, to ma prawo do zaliczenia takiego podatku VAT należnego do kosztów uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2009-05-13 -
Czy wydatki pokryte ze środków obrotowych Przedsiębiorstwa związane z zakupem odzieży sportowej oznakowanej logo firmy oraz pokryciem kosztów wyjazdów integracyjno-sportowych pracowników można zaliczyć do wydatków o charakterze reklamowym, tym samym do kosztów uzyskania przychodów w świetle zapisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2009-05-05TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy Spółka postępuje prawidłowo zaliczając do kosztów uzyskania przychodów zakupione stroje służbowe noszone przez pracowników obiektów hotelowych, opatrzone w logo firmy, charakteryzujące się określoną barwą i krojem traktując je jako koszty materiałowe funkcjonowania danego obiektu hotelowego na równi z innymi kosztami takimi jak np.
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2009-04-24TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy koszty związane z prowadzeniem, utrzymaniem oraz promocją centrów wycieczkowych mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów Spółki?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2009-03-12 -
Czy nieodpłatne przekazanie kontrahentom prezentów z logo firmy wraz z folderami reklamowymi podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
Interpretacje podatkowe, rok 2008, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2009-03-06 -
Czy Wnioskodawca może zakupione przedmioty, na których widnieje logo firmy, zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2008, woj. dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie Data dodania: 2008-10-28 -
Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów: - są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:
Interpretacje podatkowe, rok 2008, woj. dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie Data dodania: 2008-10-28 -
Czy na gruncie ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów: - są ponoszone przez Spółkę wydatki związane z:
Interpretacje podatkowe, rok 2008, woj. dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie Data dodania: 2008-10-28