- Wyświetl listę:
- wg rodzajów interpretacji
- wg organu wydającego
- wg tematów
- wg katalogów wiedzy
- sortowanie:
- Tytuł
- Data wydania
- Data dodania
-
Czy reklamy świetlne zawierające tylko logo, zainstalowane na budynku wynajmowanym przez Spółkę mogą być uznane za środki trwałe Spółki, podlegające amortyzacji orazczy dokonując odpisów amortyzacyjnych można stosować stawkę w wysokości20%,2.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-09-10 -
Dotyczy zaliczenia wydatków ponoszonych na zakup artykułów reklamowych takich jak np. latarki, długopisy, smycze, kubki, t-shirty i tym podobnych upominków, niosących informację o firmie i jej produktach, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-09-07 -
Dotyczy nieuznania wydatków na nabycie prezentów, tj. alkoholu, słodyczy, karnetów, kwiatów, perfum, toreb nie oznaczonych logo Spółki , które przekazywane są odbiorcom i gościom, za koszty uzyskania przychodów w świetle art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27TEMATY: pokaż wszystkie -
Dotyczy zaliczenia wydatków na refundację części albo całości kosztów poniesionych przez jej kontrahentów na nabycie plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych zawierających logo dostawców, w tym Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Czy wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych takich jak np. kurtki, czapki, portfele, kalendarze, pamięć USB, parasole, ręczniki i tym podobnych upominków, oznakowanych logo Spółki, które następnie są nieodpłatnie, przy okazji targów, szkoleń produktowych, spotkań handlowych a także
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Dotyczy zaliczenia wydatków na nabycie banerów, flag, stojaków i modeli suchej zaprawy z logo Spółki przekazywanych kontrahentom do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Dotyczy zaliczenia wydatków poniesionych na dofinansowanie różnego rodzaju imprez (zawodów sportowych, konferencji branżowych, targów specjalistycznych) w zamian za wyeksponowanie na nich logo Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Dotyczy uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków związanych z zakupem upominków dla kontrahentów (tj. długopisów, piór, portfeli, parasoli, polarów, kubków) opatrzonych logo firmy.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. opolskie Data dodania: 2007-08-23 -
Czy koszty w zakresie gadżetów reklamowych, wystroju firmy i terenu wokół niej Spółka może zaliczyć w koszty uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-21 -
Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na:1.organizowanie spotkań integracyjnych dla pracowników Spółki,2.upominki dla klientów z logo Spółki
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-17 -
Spółka pyta czy nieodpłatne przekazanie drobnych upominków na rzecz klientów podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. wielkopolskie Data dodania: 2007-08-14 -
Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-09 -
Czy koszty poniesione na zakup kalendarzy z logo firmy i dodatkowymi informacjami o firmie, w świetle obowiazujacych od 01.01.2007r. przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych będą stanowiły wydatki na cele reklamy, czy na cele reprezentacyjne?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-08 -
Czy wydatki poniesione na zakup towarów z umieszczonym na nich logo przedsiębiorstwa (np. maskotki, smycze, długopisy, kalendarze) będą stanowiły koszty uzyskania przychodów.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-03TEMATY: -
Czy zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych wydatki na tzw. gadżety reklamowe przekazywane potencjalnym klientom, jak również klientom z którymi już Spółka współpracuje, są kosztami reklamowymi i stanowią tym samym koszty uzyskania przychodów.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-07-20TEMATY: -
Czy wydatki związane z opisanym powyżej działaniami reklamowymi promującymi usługi Spółki, w tym w szczególności umieszczanie logo firmy, logo grupy usług lub logo poszczególnych usług Spółki na banerach reklamowych czy też drobnych upominkach rozdawanych graczom i kontrahentom, mogą być
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-07-17 -
Czy wydatki na materiały z logo firmy stanowią reklamę i są kosztem podatkowym?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-07-17 -
Czy Podatnik ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów koszt nabycia i wysyłki kartek świątecznych opatrzonych logo Spółki i hasłem wysłanych kontrahentom Spółki.2.Czy wysłanie kontrahentom takich kartek świątecznych kwalifikuje się do uznania za działanie związane z reklamą Spółki,
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-07-17 -
Możliwośc zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków przeznaczonych na zakup gadżetów oznakowanych logo firmy.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. wielkopolskie Data dodania: 2007-07-17 -
Czy w świetle obowiązującego od dnia 01.01.2007r. art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. nr. 54 poz 654 ze zm) pod pojęciem reprezentacji, która w rozumieniu powołanej normy prawnej nie stanowi kosztów uzyskania przychodów, należy
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. warmińsko-mazurskie Data dodania: 2007-07-17 -
Czy w przypadku przekazywania klientom względnie potencjalnym klientom nieodpłatnie, w ramach reklamy, zakupionych gadżetów (kubki, kalendarze, długopisy, smycze, itp.) z umieszczonym na nich logo firmy z nazwą i adresem i/lub nr telefonu i/lub stroną internetową ma zastosowanie przepis art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-07-12 -
Czy zgodnie ze zmianami ustawy o podatku dochodowego od osób prawnych, wydanie klientom kalendarzy oraz innych upominków (np.: długopisy, pióra, notesy, kamizelki ostrzegawcze, torby) z uwidocznionym logo Spółki jest kosztem uzyskania przychodu jako reklama?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-07-11 -
Czy wydatki na zakup pracownikom ubrań z logo firmy w nowym stanie prawnym, od 1 stycznia 2007r. (art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych), stanowią koszt uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. wielkopolskie Data dodania: 2007-07-03 -
Spólka jawna, prowadząca działalność handlową artykułami elektrycznymi w cyklach półrocznych zamawia flagi z materiałów tkanych, na których umieszczone jest ogólne określenie reklamowe oferowanych przez firmę do sprzedaży artykułów elektroinstalacyjnych.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. opolskie Data dodania: 2007-05-31 -
Czy środki przekazane podwykonawcy w postaci poniesionych bezpośrednio przez Spółkę kosztów (nakładów rzeczowych) na modernizację placów zabaw są kosztem uzyskania przychodu w dacie ich poniesienia, tj.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-05-23TEMATY: pokaż wszystkie
- « Poprzednia
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- Następna »