-
ArtykułaktualnyInformacja o zmianie warunków zatrudnienia – terminy i tryb jej przekazywania08.04.2024
-
PoradaaktualnaCzy pracownikowi zatrudnionemu w firmie od kilku lat w przypadku zmiany etatu należy wydać informację o zmianie warunków zatrudnienia27.09.2023
-
PoradaaktualnaJak zaktualizować informacje o warunkach zatrudnienia po zmianie wymiaru urlopu wypoczynkowego03.07.2023
-
PoradaaktualnaJakie sytuacje w trakcie zatrudnienia wymagają wydania nowej informacji zgodnie z art. 29 § 3 Kodeksu pracy09.06.2023
-
PoradaaktualnaCzy po zmianie przepisów istnieje obowiązek informowanie pracowników o zmienionych uprawnieniach rodzicielskich19.05.2023
-
ArtykułaktualnyNajnowsze zmiany w Kodeksie pracy – dyrektywa work-life balance i tzw. dyrektywa rodzicielska05.04.2023
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00