Filtry
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2019/1839 z dnia 31 października 2019 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2017/1152 w odniesieniu do określania wartości CO2 WLTP dla niektórych kategorii nowych lekkich pojazdów użytkowych i sprawozdawczości w zakresie tych wartości oraz dostosowania danych wejściowych dla narzędzia korelacji (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 282 str. 1 z 2019.11.04
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2019/987 z dnia 29 maja 2019 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 293/2012 w odniesieniu do monitorowania emisji CO2 z nowych lekkich samochodów dostawczych, którym udzielono homologacji typu w wyniku procesu wielostopniowej homologacji typuWersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 160 str. 8 z 2019.06.18
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2019/986 z dnia 7 marca 2019 r. zmieniające załączniki I i II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 w odniesieniu do monitorowania emisji CO2 z nowych lekkich samochodów dostawczych, którym udzielono homologacji typu w wyniku procesu wielostopniowej homologacji typu (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 160 str. 3 z 2019.06.18
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2019/582 z dnia 3 kwietnia 2019 r. potwierdzająca lub zmieniająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów nowych lekkich pojazdów użytkowych w roku kalendarzowym 2017 oraz dla grupy Volkswagena oraz jej członków w latach kalendarzowych 2014, 2015 i 2016 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 (notyfikowana jako dokument nr C(2019) 2342) (Jedynie teksty w języku angielskim, czeskim, estońskim, francuskim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 100 str. 47 z 2019.04.11
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2019/313 z dnia 21 lutego 2019 r. w sprawie zatwierdzenia, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011, technologii stosowanej w produkowanym przez SEG Automotive Germany GmbH wysokosprawnym 48-woltowym zespole silnikowo-prądnicowym (BRM) połączonym z przetwornikiem 48 V/12 V DC/DC, przeznaczonym do stosowania w lekkich samochodach dostawczych z konwencjonalnym silnikiem spalinowym i określonych lekkich samochodach dostawczych z napędem hybrydowym, jako technologii innowacyjnej umożliwiającej ograniczenie emisji CO2 z lekkich samochodów dostawczych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 51 str. 31 z 2019.02.22
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2018/2042 z dnia 18 grudnia 2018 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2017/1152 w celu wyjaśnienia warunków badań WLTP i zapewnienia monitorowania danych dotyczących homologacji typu (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 327 str. 53 z 2018.12.21
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2018/1876 z dnia 29 listopada 2018 r. w sprawie zatwierdzenia, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011, technologii stosowanej w wysokosprawnych alternatorach 12-woltowych przeznaczonych do stosowania w lekkich samochodach dostawczych napędzanych przez konwencjonalny silnik spalinowy jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO2 pochodzących z lekkich samochodów dostawczych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 306 str. 53 z 2018.11.30
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2018/1003 z dnia 16 lipca 2018 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2017/1152 w celu wyjaśnienia i uproszczenia procedury korelacji oraz dostosowania jej do zmian w rozporządzeniu (UE) 2017/1151 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 180 str. 16 z 2018.07.17
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2018/259 z dnia 21 lutego 2018 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 427/2014 w celu dostosowania do zmian w regulacyjnej procedurze badań i uproszczenia administracyjnych procedur składania wniosków i wydawania świadectw (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 49 str. 9 z 2018.02.22
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2018/143 z dnia 19 stycznia 2018 r. potwierdzająca lub zmieniająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów nowych lekkich samochodów dostawczych w roku kalendarzowym 2016 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 (notyfikowana jako dokument nr C(2018) 184) (Jedynie teksty w języku angielskim, estońskim, francuskim, hiszpańskim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 25 str. 49 z 2018.01.30
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2017/1499 z dnia 2 czerwca 2017 r. zmieniające załączniki I i II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 w celu ich dostosowania do zmian regulacyjnej procedury badań w zakresie pomiaru emisji CO2 z lekkich samochodów dostawczych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2017 nr 219 str. 1 z 2017.08.25
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2017/1152 z dnia 2 czerwca 2017 r. ustanawiające metodę określania parametrów korelacji niezbędnych do odzwierciedlenia zmian w regulacyjnej procedurze badań w odniesieniu do lekkich samochodów dostawczych oraz zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 293/2012 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2017 nr 175 str. 644 z 2017.07.07
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2017/748 z dnia 14 grudnia 2016 r. zmieniające załącznik I do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 w celu uwzględnienia zmian masy nowych lekkich samochodów dostawczych zarejestrowanych w latach 2013, 2014 i 2015 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2017 nr 113 str. 9 z 2017.04.29
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2016/2320 z dnia 16 grudnia 2016 r. potwierdzająca lub zmieniająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów nowych lekkich samochodów dostawczych w roku kalendarzowym 2015 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 (notyfikowana jako dokument nr C(2016) 8583) (Jedynie teksty w języku angielskim, estońskim, francuskim, hiszpańskim, niderlandzkim, niemieckim, portugalskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 345 str. 96 z 2016.12.20
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2015/2250 z dnia 26 listopada 2015 r. potwierdzająca lub zmieniająca średnie indywidualne poziomy emisji CO2 oraz docelowe indywidualne poziomy emisji dla producentów nowych lekkich samochodów dostawczych w roku kalendarzowym 2014 na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 (notyfikowana jako dokument nr C(2015) 8346) (Jedynie teksty w języku angielskim, estońskim, francuskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, portugalskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2015 nr 318 str. 39 z 2015.12.04
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 30 października 2014 r. potwierdzająca lub zmieniająca średnie indywidualne poziomy emisji CO2 oraz docelowe indywidualne poziomy emisji dla producentów nowych lekkich samochodów dostawczych w roku kalendarzowym 2013 na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 (notyfikowana jako dokument nr C(2014) 7863) (Jedynie teksty w języku angielskim, francuskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, portugalskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne) (2014/769/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 315 str. 19 z 2014.11.01
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) NR 482/2014 z dnia 4 marca 2014 r. zmieniające rozporządzenie delegowane (UE) nr 114/2013 w odniesieniu do średniego indywidualnego poziomu emisji CO 2 producenta Great Wall Motor Company Limited w 2010 r.Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 138 str. 51 z 2014.05.13
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) NR 427/2014 z dnia 25 kwietnia 2014 r. ustanawiające procedurę zatwierdzania i poświadczania technologii innowacyjnych umożliwiających zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z lekkich pojazdów dostawczych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 125 str. 57 z 2014.04.26
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) NR 410/2014 z dnia 23 kwietnia 2014 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 293/2012 w odniesieniu do monitorowania emisji CO 2 z nowych lekkich samochodów dostawczych, którym udzielono homologacji typu w wyniku procesu wielostopniowej homologacji typu (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 121 str. 21 z 2014.04.24
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) NR 404/2014 z dnia 17 lutego 2014 r. zmieniające załącznik II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 w odniesieniu do monitorowania emisji CO 2 z nowych lekkich samochodów dostawczych, którym udzielono homologacji typu w wyniku procesu wielostopniowej homologacji typu (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 121 str. 1 z 2014.04.24
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 17 grudnia 2013 r. potwierdzająca lub zmieniająca średnie indywidualne poziomy emisji CO 2 oraz docelowe indywidualne poziomy emisji dla producentów nowych lekkich samochodów dostawczych w roku kalendarzowym 2012 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 (notyfikowana jako dokument nr C(2013) 9184) (Jedynie teksty w języku angielskim, francuskim, hiszpańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, portugalskim, rumuńskim, szwedzkim i włoskim są autentyczne) (2013/807/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 353 str. 64 z 2013.12.28
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) NR 1047/2013 z dnia 21 sierpnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie delegowane Komisji (UE) nr 114/2013 w celu skorygowania średniego indywidualnego poziomu emisji CO 2 producenta Piaggio w 2010 r. (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 285 str. 1 z 2013.10.29
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) NR 114/2013 z dnia 6 listopada 2012 r. uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 w odniesieniu do zasad dotyczących wniosków o odstępstwo od indywidualnych docelowych poziomów emisji CO 2 dla nowych lekkich samochodów dostawczych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 38 str. 1 z 2013.02.09
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) NR 293/2012 z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie monitorowania i sprawozdawczości danych dotyczących rejestracji nowych lekkich samochodów dostawczych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2012 nr 98 str. 1 z 2012.04.04
Trwa ładowanie treści
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00