Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
    • comment
      Artykuł

      1. W jaki sposób elastyczność popytu wpływa na przychody ze sprzedaży

      Badanie elastyczności cenowej lub dochodowej popytu dla poszczególnych produktów pozwala producentowi lub sprzedawcy poznać, jak bardzo zmienne mogą być jego przychody. Posiadając wiedzę na temat elastyczności popytu, której dostarcza dział księgowości, zarządzający przedsiębiorstwem mogą lepiej zaplanować strategię sprzedaży i marketingu, co w konsekwencji przyniesie im długotrwały wzrost wyniku finansowego

    • comment
      Artykuł

      1. Jak w prosty sposób zastosować merchandising

      W większości przypadków decyzje o kupnie danego produktu podejmowane są w miejscu zakupu, czyli najczęściej w sklepie. Merchandising ma spowodować, że klient wybierze właśnie ten towar, który akurat chcemy szybko i korzystnie sprzedać. Istnieje mnóstwo metod stosowania merchandisingu. Poniżej opiszemy te z nich, które - jak wynika z praktyki - przy minimalnych kosztach przynoszą najlepszy efekt.

    close POTRZEBUJESZ POMOCY?
    Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00