Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-11-15

Jak e-doręczenia wpłyną na pracę księgowych z budżetówki

Stosowanie Krajowego Systemu Doręczeń Elektronicznych przez pierwszą grupę podmiotów publicznych wzbudza zainteresowanie działów finansowo-księgowych. Chcą wiedzieć, z jakimi obowiązkami wiąże się wprowadzenie nowego kanału korespondencyjnego i czy trzeba zaktualizować wewnętrzne procedury. W końcu 10 grudnia już niebawem

Nie ulega wątpliwości, że doręczenia elektroniczne mogą być wykorzystywane w pracy księgowych. Trzeba wziąć pod uwagę, że ustawa o doręczeniach elektronicznych definiuje zasady wymiany korespondencji z podmiotami publicznymi w relacji z innymi podmiotami publicznymi oraz podmiotami niepublicznymi, w tym z osobami fizycznymi. Nietrudno sobie wyobrazić, jak wygląda obecna korespondencja, za którą odpowiada dział księgowy, docierająca do adresata kilkoma kanałami komunikacyjnymi, tj.:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00