Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Krakowie z dnia 9 listopada 2023 r., sygn. III SA/Kr 667/23

Inne

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Tadeusz Kiełkowski (spr.) Sędziowie Asesor WSA Magdalena Gawlikowska Sędzia WSA Jakub Makuch Protokolant starszy sekretarz sądowy Renata Nowak po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 9 listopada 2023 r. sprawy ze skargi B. S. na decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie z dnia 16 lutego 2023 r., nr SKO.St/4113/22/2022 w przedmiocie przyznania dofinansowania kosztów kształcenia młodocianego pracownika I. uchyla zaskarżoną decyzję oraz poprzedzającą ją decyzję organu pierwszej instancji, II. zasądza od Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie na rzecz skarżącego B. S. kwotę 200 (słownie: dwieście) złotych tytułem zwrotu kosztów postępowania.

Uzasadnienie

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Krakowie decyzją z dnia 16 lutego 2023 r., znak: SKO.St/4113/22/2022, działając na podstawie art. 122 ust. 1, 6 i 11 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. 2021 r. poz. 1082) oraz art. 138 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, po rozpatrzeniu odwołania B. S. od decyzji Burmistrza Miasta C. z dnia 8 listopada 2022 r., znak: [...], przyznającej B. S. prowadzącemu działalność gospodarczą pod firmą [...] B. S. dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika D. F. w kwocie 5.512,67 zł za okres przygotowania zawodowego (nauka zawodu) od 1 września 2019 r. do 8 sierpnia 2021 r. i od 22 września 2021 r. do 7 lipca 2022 r. (23 miesiące i 11 dni) stanowiącej równowartość 1.175,11 Euro.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00