Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn. III SA/Wa 1564/19

Interpretacje podatkowe

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodnicząca sędzia WSA Matylda Arnold-Rogiewicz, Sędziowie sędzia WSA Jacek Kaute (sprawozdawca), sędzia WSA Maciej Kurasz, Protokolant referent Agnieszka Dominiak, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 15 czerwca 2020 r. sprawy ze skargi G. [...] sp. z o.o. z siedzibą w W. na interpretację indywidualną Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 26 kwietnia 2019 r. nr 0114-KDIP2-2.4010.51.2019.3.AG w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych oddala skargę

Uzasadnienie

W dniu 24 stycznia 2019 r. do Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej (dalej zwany Dyrektor KIS, Organ, Organ interpretacyjny) wpłynął wniosek G. Sp. z o.o. (dalej zwana Skarżącą, Wnioskodawcą, Spółką) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów bezpośrednio związanych z przychodami kosztów wynagrodzenia wypłacanego na rzecz Wydawców, dokumentowania kosztów uzyskania przychodów na podstawie Raportów lub wewnętrznych poleceń księgowania oraz sposobu rozpoznawania różnic kursowych w przypadku wynagrodzenia określonego w walucie obcej.

We wniosku Skarżąca podała, że jest polskim rezydentem podatkowym

i podlega w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 roku o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1036. ze zm., dalej: "u.p.d.o.p."). Głównym przedmiotem działalności Spółki jest cyfrowa dystrybucja gier komputerowych

i filmów oraz elektronicznych treści do gier za pośrednictwem należących do Spółki platform cyfrowych. Model biznesowy Spółki zakłada zawieranie przez Spółkę umów w zakresie dystrybucji cyfrowej gier komputerowych, filmów i innych treści cyfrowych (dalej: "Umowy Dystrybucyjne") z producentami gier i filmów oraz innych treści cyfrowych (dalej: "Produkty"), ich wydawcami lub innymi podmiotami, którym przysługują prawa autorskie do tych treści (dalej: "Wydawcy").

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00