Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

TEMATY:
TEMATY:

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 19 stycznia 2016 r., sygn. III SA/Wa 540/15

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodnicząca sędzia WSA Barbara Kołodziejczak-Osetek (sprawozdawca), Sędziowie sędzia WSA Elżbieta Olechniewicz, sędzia WSA Waldemar Śledzik, Protokolant referent stażysta Agnieszka Cudna, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 19 stycznia 2016 r. sprawy ze skargi C. Sp. z o.o. z siedzibą w W. na interpretację indywidualną Ministra Finansów z dnia 26 listopada 2014 r. nr IPPB2/415-741/14-3/AS w przedmiocie podatku dochodowego od osób fizycznych oddala skargę

Uzasadnienie

Skarżąca - C. Sp. z o.o. z siedzibą w W. (dalej także "Wnioskodawca") zwróciła się do Ministra Finansów z wnioskiem o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnienia z opodatkowania nagród przyznawanych przez Wnioskodawcę w konkursach organizowanych i emitowanych przez Internet i portale społecznościowe.

We wniosku Skarżąca przedstawiła zdarzenie przyszłe, z którego wynika, że głównym przedmiotem jej działalności jest dystrybucja i sprzedaż piwa, a także prowadzenie działalności marketingowej. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej oraz w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży dystrybuowanych przez siebie napojów alkoholowych i bezalkoholowych Wnioskodawca przeprowadza i zamierza przeprowadzać w przyszłości konkursy. Część z tych konkursów będzie ogłaszana i organizowana przez Wnioskodawcę tylko w Internecie (czyli nie jest ogłaszana w prasie, telewizji i radiu) za pośrednictwem jednej lub ewentualnie kilku stron internetowych pod adresami domen internetowych należących do Wnioskodawcy (np. www.[...]) jak i za pomocą portali społecznościowych (np. [...]). Za każdym razem na stronie internetowej lub na stronie Spółki na portalu społecznościowym umieszczany będzie regulamin konkursu, zasady uczestnictwa oraz wszelkie inne informacje niezbędne do wzięcia udziału w konkursie. Bardzo często będą tam umieszczane również dodatkowe informacje tj. wizerunek nagród, rankingi graczy lub listy zwycięzców.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00