Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 30 grudnia 2013 r., sygn. VII SA/Wa 1416/13

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Tadeusz Nowak, Sędzia WSA Włodzimierz Kowalczyk, Sędzia WSA Agnieszka Wilczewska - Rzepecka (spr.), Protokolant st. sekr. sąd. Dorota Wasiłek, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 30 grudnia 2013 r. sprawy ze skargi J. K. na decyzję Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia [...] maja 2013 r. znak [...] w przedmiocie zezwolenia na wykonanie przebudowy istniejącego zjazdu indywidualnego z drogi krajowej skargę oddala

Uzasadnienie

Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad decyzją z dnia [...] marca 2013 r., znak: [...], na podstawie art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 169, poz. 115 ze zm.) oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071 ze zm., zwana dalej k.p.a.), po rozpatrzeniu wniosku A. N. i R. A., o wrażenie zgody na przebudowę istniejącego zjazdu indywidualnego z drogi krajowej Nr [...] W. - K. do działki nr [...] w W.(gmina M.), zezwolił na przebudowę ww. zjazdu indywidualnego, z następującymi zastrzeżeniami:

1. max. szerokość zjazdu po przebudowie 7,00 m tzn. istniejąca szerokość wspólnego zjazdu do działek [...] i [...] + poszerzenie nie może przekraczać 7,00 m,

2. krawędź nawierzchni zjazdu na połączeniu z drogą należy wyokrąglić łukiem 3,00 ÷5,00 m,

3. pochylenie podłużne zjazdu dostosować do spadku istniejącego zjazdu,

4. pod zjazdem należy ułożyć przepust żelbetowy o średnicy takiej samej pod istniejącym tj. ø 50 cm,

5. przepust należy zakończyć murkiem czołowym z betonu lub z kamienia na zaprawie cementowej,

6. górna rzędna niwelety murka nie może być wyższa niż niweleta pobocza drogowego,

7. nawierzchnię zjazdu w granicach pasa drogowego należy wykonać taką samą jak na istniejącej części zjazdu,

8. zjazd pozostanie w dotychczasowym miejscu tj. na granicy działek nr [...] i [...] w W.,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00