Wyrok WSA w Kielcach z dnia 21 lutego 2013 r., sygn. I SA/Ke 489/12
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Kielcach w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Artur Adamiec, Sędziowie Sędzia WSA Danuta Kuchta (spr.), Sędzia WSA Ewa Rojek, Protokolant Starszy sekretarz sądowy Celestyna Niedziela, po rozpoznaniu w Wydziale I na rozprawie w dniu 21 lutego 2013 r. sprawy ze skarg M.P. na decyzje Dyrektora Izby Skarbowej w K. z dnia [...] 2012 r.: nr [...] w przedmiocie podatku od towarów i usług za styczeń 2007r. nr [...] w przedmiocie podatku od towarów i usług za luty 2007r. nr [...] w przedmiocie podatku od towarów i usług za marzec 2007r. nr [...]w przedmiocie podatku od towarów i usług za kwiecień 2007r. nr [...]w przedmiocie podatku od towarów i usług za maj 2007r. nr [...]w przedmiocie podatku od towarów i usług za czerwiec 2007r. nr [...]w przedmiocie podatku od towarów i usług za lipiec 2007r. nr [...]w przedmiocie podatku od towarów i usług za sierpień 2007r. nr [...]w przedmiocie podatku od towarów i usług za wrzesień 2007r. nr [...] w przedmiocie podatku od towarów i usług za październik 2007r. nr [...]w przedmiocie podatku od towarów i usług za listopad 2007r. nr [...]w przedmiocie podatku od towarów i usług za grudzień 2007r. oddala skargi.
Uzasadnienie
Dyrektor Izby Skarbowej w K. decyzjami z dnia 29 czerwca 2012 r. od
nr (...) do nr (...) utrzymał w mocy decyzje Naczelnika Urzędu Skarbowego w O. Ś. z dnia 19 marca 2012 r. od nr (...) do nr (...) określające M.P. zobowiązanie podatkowe w podatku od towarów i usług za miesiące od stycznia do grudnia 2007 r.
W uzasadnieniu decyzji wskazano, że M.P. w 2007 r. prowadził działalność gospodarczą w zakresie kształcenia ustawicznego dorosłych
i pozostałych form kształcenia, gdzie indziej nie sklasyfikowanych (PKWiU 80.42). Przedmiotem prowadzonej przez stronę działalności gospodarczej w 2007 r. było świadczenie usług polegających na prezentacji nauki szybkiego czytania
i doskonalenia pamięci młodzieży w szkole, organizowaniu i przeprowadzaniu lekcji pokazowych związanych z szybkim czytaniem oraz szkoleniu pracowników w celu pozyskiwania klientów dla Uniwersyteckiej Szkoły Kształcenia Indywidualnego