Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 31 sierpnia 2004 r., sygn. IV SA/Wa 308/04

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia NSA Teresa Kobylecka (spr.) Sędziowie asesor WSA Anna Szymańska asesor WSA Tomasz Wykowski Protokolant Dominik Niewirowski po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 31 sierpnia 2004 r. sprawy ze skargi A. H., J. L., K. T. i S. T. na uchwałę Rady Miejskiej K. z dnia [...] lutego 2004 r. Nr [...] w przedmiocie odrzucenia zarzutów do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu N. oddala skargę.

Uzasadnienie

IV SA/Wa 308/04

UZASADNIENIE

Zaskarżoną do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego uchwałą Nr [...] z dnia [...] lutego 2004 r. Rada Miejska K. odrzuciła zarzut A. H., J. L., K. T. i S. T. do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu N. dotyczący poszerzenia ul. [...], zaprojektowania ulicy o symbolu [...], zaprojektowania ciągu pieszo-jezdnego o symbolu [...]- kosztem ich działki o nr ew. [...] z obrębu [...] w uzasadnieniu podnosząc, co następuje:

Część terenu N., na którym położona jest działka nr ew. [...] była przeznaczona w obowiązującym do dnia 31.XII.2003 r. planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego miasta i uzdrowiska K. pod uprawy polowe do adaptacji w dotychczasowym użytkowaniu, z zakazem zabudowy. Obecny projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu N. przeznacza znaczną część terenów objętych granicami planu pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne wraz z funkcjami uzupełniającymi. Wiąże się to z wyznaczeniem w planie m.in. linii rozgraniczających ulic, placów oraz dróg publicznych. Jednocześnie wyznaczone pasy drogowe stanowią miejsce dla projektowanych tras uzbrojenia technicznego. Istniejący układ drogowy opiera się na kilkunastu ulicach, które nie spełniają parametrów technicznych dla dróg lokalnych i dojazdowych określonych w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, m.in. minimalnej szerokości w liniach rozgraniczających.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00