Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2019-05-23
Wersja aktualna od 2019-05-23
obowiązujący
OGŁOSZENIE NR 18
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 22 maja 2019 r.
w sprawie zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie § 4 ust. 7 i § 5 ust. 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) ogłasza się, co następuje:
§ 1. Zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zmiany w przestrzeni powietrznej FIR EPWW polegają na reorganizacji przestrzeni powietrznej wokół lotnisk wojskowych w FIR EPWW (zamiana niesklasyfikowanych stref MATZ w strefy MCTR/MTMA):
1) wprowadzenie MCTR EPCE, MCTR EPPR, MCTR EPMB, MCTR EPSN, MCTR EPMI, MCTR EPRA, MCTR EPDE, MCTR EPTM, MCTR EPMM, MCTR EPIR, MCTR EPLY,
2) wprowadzenie MTMA Malbork, MTMA Świdwin, MTMA Mirosławiec, MTMA Dęblin, MTMA Radom, MTMA Mińsk Mazowiecki,
3) modyfikacja istniejących granic TSA 12A, 16A oraz likwidacja TSA 09A, TSA 09B, TSA 09C, TSA 09D, TSA 19A, TSA 19B, TSA 38A, TSA 38B, TSA 38C, TSA 38D, TSA 38E,
4) rejon lotniska EPCE - zamiana TSA 19 A i B na TRA 70 A i B,
5) rejon lotniska EPOK - podzielenie strefy TRA 157 na dwa segmenty,
6) rejon lotniska EPPR - dostosowanie przyległych TRA do nowych granic MCTR,
7) rejon lotniska EPSN i EPMI - zmiana na TRA oraz reorganizacja obecnej strefy TSA 09, dostosowanie przyległych TRA,
8) rejon lotniska EPRA - reorganizacja TRA 05,
9) rejon lotniska EPDE - utworzenie nowych stref,
10) rejon lotniska EPTM - modyfikacja segmentów TRA 24 oraz likwidacja TRA 24X i TRA 24Y,
11) rejon lotniska EPMB - utworzenie/modyfikacja TRA,
12) rejon lotniska EPDA - modyfikacja niektórych TRA,
13) rejon lotniska EPIR - modyfikacja niektórych TRA,
14) rejon lotniska EPLY - modyfikacja niektórych TRA,
15) TFR - dostosowanie do nowych granic przyległych struktur,
16) MRT - dostosowanie do nowych granic przyległych struktur,
17) usunięcie obecnych MATZ: EPCE, EPPR, EPSN, EPMI, EPTM, EPRA, EPDE, EPMM, EPMB (wszystkie segmenty),
18) zmiana granic poziomych ATZ, scalenie obecnych segmentów w jeden ATZ EPOK oraz usunięcie ATZ EPOK A i B,
19) korekta granic poziomych CTR,
20) korekta granic poziomych TMA
MCTR:
MTMA:
Modyfikacja istniejących granic TSA:
Ponadto likwidacja TSA09A, TSA09B, TSA09C, TSA 09D, TSA 19A, TSA 19B, TSA 38A, TSA 38B, TSA 38C, TSA 38D, TSA 38E.
Rejon lotniska EPCE - zamiana TSA 19 A i B na TRA 70 A i B:
Rejon lotniska EPOK - podzielenie strefy TRA 157 na dwa segmenty:
Rejon lotniska EPPR - dostosowanie przyległych TRA do nowych granic MCTR:
Rejon lotniska EPSN i EPMI - zmiana na TRA oraz reorganizacja obecnej strefy TSA 09, dostosowanie przyległych TRA:
Rejon lotniska EPRA - reorganizacja TRA 05:
Rejon lotniska EPDE - utworzenie nowych stref:
Rejon lotniska EPTM - modyfikacja segmentów TRA 24:
oraz likwidacja TRA 24X i TRA 24Y.
Rejon lotniska EPMB - utworzenie/modyfikacja TRA:
Rejon lotniska EPDA - modyfikacja niektórych TRA:
Rejon lotniska EPIR - modyfikacja niektórych TRA:
Rejon lotniska EPLY - modyfikacja niektórych TRA:
TFR - dostosowanie do nowych granic przyległych struktur:
MRT - dostosowanie do nowych granic przyległych struktur:
MATZ - usunięcie obecnych MATZ EPCE, EPPR, EPSN, EPMI, EPTM, EPRA, EPDE, EPMM, EPMB (wszystkie segmenty).
ATZ - zmiana granic poziomych:
Scalenie obecnych segmentów w jeden ATZ EPOK oraz usunięcie ATZ EPOK A i B:
CTR - korekta granic poziomych:
TMA - korekta granic poziomych:
§ 2. Zmiany, o których mowa w § 1, wchodzą w życie z dniem 23.05.2019 r.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego |
Piotr Samson |