Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2017-04-27
Wersja aktualna od 2017-04-27
obowiązujący
DECYZJA NR 7
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 16 lutego 2017 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2016 r. poz. 605, 904, 1361 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 60), w związku z § 4 ust. 4 i 7, § 5 ust. 2 i 4, § 8 ust. 8 oraz § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się zmianę w przestrzeni powietrznej FIR EPWW polegającą na:
1) reorganizacji stref czasowo rezerwowanych TRA 100 – 130 dla lotów bezzałogowych statków powietrznych wykonywanych poza zasięgiem wzroku operatora (B-VLOS) w przestrzeni niekontrolowanej dla Straży Granicznej:
2) wprowadzeniu stref czasowo rezerwowanych TRA dla lotów bezzałogowych statków powietrznych wykonywanych poza zasięgiem wzroku operatora (B-VLOS) w przestrzeni niekontrolowanej:
3) zmianie granic stref MATZ Malbork segmentów A, B, C:
4) wprowadzeniu trasy MRT dla lotniska Łęczyca oraz dodatkowego segmentu w rejonie poligonu EP D25:
TABELA 1: WSPÓŁRZĘDNE PUNKTÓW SIECI TRAS MRT
Punkty 110-115 – trasa MRT dla lotniska EPLY
Punkt 116 – dla przedłużenia trasy przy poligonie Nowa Dęba (EP D25)
TABELA 2: GRANICE PIONOWE ORAZ SZEROKOŚĆ SEGMENTÓW TRAS MRT
5) usunięciu segmentów strefy czasowo rezerwowanej TRA 23C i TRA 23F oraz zmianie granic segmentów TRA 23B i TRA 23E:
6) zmianie w drogach lotniczych:
a) droga L621: obniżenie drogi do poziomu FL95 w segmencie GOTIX – UREKO oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w tym segmencie w przedziale wysokości FL95 – FL145
b) droga M977: wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie DIBED – OSMAT w przedziale wysokości FL95 – FL145
c) droga N195: obniżenie drogi do poziomu FL95 w segmencie DIBED – VELAX, wprowadzenie dwukierunkowości w tym segmencie w przedziale wysokości FL95 – FL145 oraz wprowadzenie warunkowości CDR1 H24 w segmencie TELDU – VELAX w przedziale wysokości FL95 – FL115
d) droga Q258: obniżenie drogi w segmencie DIBED – OSMAT do wysokości FL95
§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 27 kwietnia 2017 roku.
Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego |
Piotr Samson |