Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2016-04-28
Wersja aktualna od 2016-04-28
obowiązujący
DECYZJA NR 11
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 17 marca 2016 r.
w sprawie w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo (Dz. U. z 2013 r. poz. 1393, z późn. zm.1)), w związku z § 4 ust. 4 i 7, § 5 ust. 2 i 4, § 8 ust. 8 oraz § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się następujące zmiany w przestrzeni powietrznej FIR EPWW:
1) reorganizację sieci stałych tras lotnictwa wojskowego – MRT:
TABELA 1: WSPÓŁRZĘDNE PUNKTÓW SIECI TRAS MRT
TABELA 2: GRANICE PIONOWE ORAZ SZEROKOŚĆ SEGMENTÓW TRAS MRT
Uwaga 1: Dostępność ograniczona: planowanie i aktywacja segmentów wyłącznie na potrzeby ćwiczeń wojskowych na czas określony przez ASM1. Wymagana wcześniejsza koordynacja wykorzystania z ASM1 (z wyprzedzeniem na minimum 7 dni).
2) zmianę granic poziomych i pionowych strefy ruchu lotniskowego lotniska wojskowego – MATZ Łask:
3) zmianę granic poziomych i pionowych strefy czasowo wydzielonej – TSA 06:
4) zmianę granic poziomych i pionowych strefy ruchu lotniskowego lotniska wojskowego – MATZ EPDE:
Uwaga 2: Loty innych użytkowników w przestrzeni wyznaczonej granicami segmentu są możliwe jedynie po wcześniejszym nawiązaniu łączności z FIS (nie później niż 5 min. przed planowanym wlotem). W czasie wykonywania lotu w ww. przestrzeni użytkownik powinien pozostać na łączności z FIS.
5) zmianę granic poziomych i pionowych strefy czasowo wydzielonej – TSA 04 i TSA 05D:
6) utworzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 04:
7) utworzenie strefy czasowo rezerwowanej TRA 145:
8) zmianę granic poziomych i pionowych strefy czasowo rezerwowanej – TRA 05 C:
9) likwidację strefy czasowo rezerwowanej – TRA 36;
10) zmianę granic poziomych i pionowych strefy kontrolowanej lotniska – CTR Łódź/Lublinek:
11) zmianę granic poziomych i pionowych rejonu kontrolowanego lotniska – TMA Łódź:
§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 28 kwietnia 2016 roku.
wz. Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego |
Maciej Kozłowski |
|
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2014 r. poz. 768 oraz z 2015 r. poz. 978, 1221, 1586 i 1893.