Akt prawny
archiwalny
Wersja archiwalna od 2015-07-01 do 2015-07-01
Wersja archiwalna od 2015-07-01 do 2015-07-01
archiwalny
DECYZJA Nr 30
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 23 września 2014 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej
(ostatnia zmiana: DUULC. z 2014 r., poz. 85)
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2013 r. poz. 1393 oraz z 2014 r. poz. 768) w związku z § 4 ust. 4 i 7 oraz § 7 ust. 2 i 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) zarządza się. co następuje:
§ 1.[1] Zatwierdza się:
1) ustanowienie rejonu kontrolowanego lotniska Heringsdorf – Heringsdorf Area:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) | Granice pionowe i klasa przestrzeni | |
Heringsdorf Area | FL 95 D | |
(Terminal Controlled Area) | ||
Linia łącząca następujące punkty: | ||
53°57'45”N | 014°14'00”E | |
53°55'20”N | 014°27'30”E | |
53°53'40”N | 014°38'00”E | |
53°41'30”N | 014°33'40”E | |
53°41'05”N | 014°16'50”E | |
dalej wzdłuż granicy | ||
polsko-niemieckiej | ||
53°57'45”N | 014°14'00”E |
2) ustanowienie strefy kontrolowanej lotniska Heringsdorf – Heringsdorf CTR:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) | Granice pionowe i klasa przestrzeni | |
Heringsdorf CTR | 2500 ft AMSL D | |
Linia łącząca następujące punkty: | ||
53°55'20”N | 014°13'00”E | |
53°54'05”N | 014°20'25”E | |
53°48'20”N | 014°17'40”E | |
53°48'40”N | 014°15'20”E | |
dalej wzdłuż granicy polsko-niemieckiej | ||
53°55'20”N | 014°13'00”E |
3) ustanowienie obszaru kontrolowanego lotniska Cottbus-Drewitz – Cottbus-Drewitz CTA:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) | Granice pionowe i klasa przestrzeni | |
Cottbus-Drewitz CTA | FL 85 D | |
(Terminal Controlled Area) | ||
Linia łącząca następujące punkty: | ||
52°04'09”N | 014°45'23”E | |
52°04'35”N | 014°58'20”E | |
51°50'33”N | 015°00'27”E | |
51°45'30”N | 014°39'44”E | |
dalej wzdłuż granicy | ||
polsko-niemieckiej | ||
52°04'09”N | 014°45'23”E |
4) ustanowienie przestrzeni terminalowej lotniska Cottbus-Drewitz – Cottbus-Drewitz Airspace:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-84) | Granice pionowe i klasa przestrzeni) | |
Cottbus-Drewitz Airspace | 2500 ft AGL D | |
(Terminal Controlled Area) | ||
Linia łącząca następujące punkty: | ||
52°00'25”N | 014°43'21”E | |
następnie fragment okręgu o promieniu 10 NM wokół punku wyznaczonego przez współrzędne: | ||
51°53'21”N | 014°31'55”E | |
51°50'43”N | 014°47'29”E | |
51°48'08”N | 014°36'57”E | |
dalej wzdłuż granicy | ||
polsko-niemieckiej | ||
52°00'25”N | 014°43'21”E |
§ 2.[2] Decyzja wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2015 r.
[1] § 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 48 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 10 grudnia 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej (Dz.U.ULC. poz. 85). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[2] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 decyzji nr 48 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 10 grudnia 2014 r. zmieniającej decyzję w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej (Dz.U.ULC. poz. 85). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.