Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2014-10-16
Wersja aktualna od 2014-10-16
obowiązujący
DECYZJA Nr 25
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 1 września 2014 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze (Dz. U. z 2013 r. poz. 1393 oraz z 2014 r. poz. 768) w związku z § 4 ust. 4 i § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) zarządza się, co następuje:
§ 1. Zatwierdza się:
1) zmianę granic poziomych strefy kontrolowanej lotniska Szczecin-Goleniów – CTR Szczecin (CTR EPSC):
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-E4) | Granice pionowe (AMSL) | Klasyfikacja przestrzeni powietrznej | Częstotliwość, znak wywoławczy oraz język(i) używany(e) przez organ ATS | |
SZCZECIN/Goleniów CTR |
|
|
| |
Linia łącząca następujące punkty: |
|
|
| |
|
|
| ||
53°45'57"N | 014o54'46"E |
|
|
|
53°45'24"N | 014°44'47"E |
|
|
|
53°44'34"N | 014°41'31"E |
|
|
|
53°42'47"N | 014°37'32"E |
|
| 121,250 (MHz) |
53°42'00"N | 014°37'03"E | 1700ft GND | C | |
53°41'09"N | 014°36'56"E | |||
53°37'56"N | 014°39'33”E |
|
| |
53°25'01”N | 014°56'50”E |
|
|
|
53°24'14"N | 014°58'15"E |
|
|
|
53°23'40”N | 015°02'57"E |
|
|
|
dalej łuk o promieniu 11 km i środku w punkcie 53°29'30"N |
|
|
| |
|
|
| ||
|
|
| ||
53°32'00"N | 015°13'41"E |
|
|
|
53°36'10"N | 015°10'05"E |
|
|
|
53°45'57"N | 014°54'46"E |
|
|
|
2) zmianę granic poziomych sektorów A, B i D rejonu kontrolowanego lotniska Szczecin-Goleniów – TMA Szczecin:
Oznaczenie przestrzeni powietrznej oraz współrzędne geograficzne jej granic bocznych (WGS-S4) | Granice pionowe | Klasyfikacja przestrzeni powietrznej | Częstotliwość, znak wywoławczy oraz język (i) używane przez organ ATS | |
TMA SZCZECIN SEKTOR/SECTOR „A” | 6500 ft (AMSL) 1700 ft (AMSL) | C | 121.250 (MHz) | |
Linia łącząca następujące punkty: | ||||
53°47'47"N | 014°40'45"E | |||
53°42'47"N | 014°37'32"E | |||
53°42'00"N | 014°37'03"E | |||
53°41'09"N | 014°36'56"E | |||
53°36'19"N | 014°36'16"E | |||
53°18'32"N | 014°57'59"E | |||
53°19'54"N | 015°12'10"E | |||
53°25'11"N | 015°27'09"E | |||
53°35'24"N | 015°24'25"E | |||
53°45'57"N | 014°54'46"E | |||
53°48'00"N | 014°45'42"E | |||
53°47'47"N | 014°40'45"E | |||
SEKTOR/SECTOR „B” Linia łącząca następujące punkty; | FL 135 6500 ft (AMSL) | C | 121.250 (MHz) | |
53°47'47"N | 014°40'45"E | |||
53°42'47"N | 014°37'32"E | |||
53°42'00"N | 014°37'03"E | |||
53°41'09"N | 014°36'56"E | |||
53°36'19"N | 014°36'16"E | |||
33°18'32"N | 014°57'59”E | |||
53°15'39"N | 015°22'32”E | |||
53°18'01"N | 015°31'10"E | |||
53°28'07"N | 015°33'23"E | |||
53°43'14"N | 015°23'27"E | |||
53°45'57"N | 014°54'46"E | |||
53°48'00"N | 014°45'42"E | |||
53°47'47"N | 014°40'45"E |
SEKTOR/SECTOR „D” | FL 135 5500 ft AMSL | C | 121.250 (MHz) | |
Linia łącząca następujące punkty: | ||||
53°41'04"N | 014°16'43"E | |||
53°41'29"N | 014°33'33"E | |||
53°47'34"N | 014°35'43"E | |||
53°47'47"N | 014°40'45"E | |||
53°42'47"N | 014°37'32"E | |||
53°42'00”N | 014°37'03"E | |||
53°41'09”N | 014°36'56"E | |||
53°36'19"N | 014°36'16"E | |||
53°18'32"N | 014°57'59"E | |||
53°10'40"N | 014°22'39”E | |||
następnie na północ wzdłuż granicy FIR EPWW do punktu: | ||||
53°41'04"N | 014°16'43"E |
3) zmianę granic poziomych segmentu C strefy czasowo wydzielonej TSA 13:
Oznaczenie | Granice poziome | Granice pionowe (AMSL) | Okres Aktywności | Uwagi | |
EP TSA 13 | 53°57'19"N | 014°16'14"E | FL 245 FL 95 | Zgodnie z AUP | NIL |
53°50'15"N | 014°19'27"E | ||||
53°47'34"N | 014°35'43"E | ||||
53°47'47"N | 014°40'45"E | ||||
53°48'00"N | 014o45'42"E | ||||
53°45'57"N | 014°54'46"E | ||||
53°45'28"N | 014°59'52"E | ||||
53°50'49”N | 014°57'46"E | ||||
53°57'19"N | 014°16'14"E |
§ 2. Decyzja wchodzi w życie z dniem 16 października 2014 r.
wz. Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego |
Maciej Kozłowski |