Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.05.2020, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.138.2020.2.RR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.138.2020.2.RR
Nieuwzględnianie dotacji celowej i oświatowej przy ustalaniu limitu wartości sprzedaży dla celów określenia statusu małego podatnika w podatku od towarów i usług.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 28 lutego 2020 r. (data wpływu 5 marca 2020 r.), uzupełnionym pismem z dnia 18 maja 2020 r. (data wpływu 18 maja 2020 r.) w odpowiedzi na wezwanie tutejszego Organu z dnia 11 maja 2020 r., nr 0114.KDIP1-1.4012.138.1.RR o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieuwzględniania dotacji celowej i oświatowej przy ustalaniu limitu wartości sprzedaży dla celów określenia statusu małego podatnika w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 marca 2020 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie nieuwzględniania dotacji celowej i oświatowej przy ustalaniu limitu wartości sprzedaży dla celów określenia statusu małego podatnika w podatku od towarów i usług. Złożony wniosek został uzupełniony pismem z dnia 18 maja 2020 r. (data wpływu 18 maja 2020 r.) w odpowiedzi na wezwanie tutejszego Organu z dnia 11 maja 2020 r., nr 0114.KDIP1-1.4012.138.1.RR (skutecznie doręczone w dniu 11 maja 2020 r.).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Spółka prowadzi działalność od 3 stycznia 2007 roku i jest czynnym, zarejestrowanym podatnikiem VAT, rozliczającym się kwartalnie. Wnioskodawca dokonuje sprzedaży: opodatkowanej stawką 23% (sprzedaż dotycząca biletów wejścia na salę zabaw oraz najem sal na godziny) oraz zwolnionej stawka zw - na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 24 i pkt 26 ustawy o VAT.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right