Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.05.2020, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.183.2020.1.OS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.183.2020.1.OS
Brak prawa do odliczenia podatku VAT.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 26 lutego 2020 r. (data wpływu 3 marca 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. w Szkole Podstawowej nr z Oddziałami Integracyjnymi im. w jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 3 marca 2020 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu pn. w Szkole Podstawowej nr z Oddziałami Integracyjnymi im. w ...
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Gmina (dalej: Gmina) jest zarejestrowana na potrzeby podatku od towarów i usług (dalej: VAT) jako podatnik VAT czynny.
Gmina jako organ prowadzący dla Szkoły Podstawowej nr z Oddziałami Integracyjnymi im. w przystąpiła do konkursu ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w na dotację z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. .
Celem Konkursu jest podniesienie poziomu świadomości ekologicznej dzieci i młodzieży oraz dokonanie wyboru do wsparcia finansowego w formie poprzez dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w , najciekawszych Projektów w ramach przedszkolnej i szkolnej edukacji ekologicznej, których realizacja przyniesie największe efekty ekologiczne, w obszarze problematyki ograniczania zanieczyszczeń powietrza oraz ich szkodliwego oddziaływania na zdrowie ludzi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right