Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.04.2020, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.113.2020.1.AK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.113.2020.1.AK
zwolnienie od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. b ustawy kursów, na które Wnioskodawca uzyskał akredytację decyzją Kuratora Oświaty, wliczenie do limitu wskazanego w art. 113 ust. 1 ustawy, wartości sprzedaży pochodzącej z tytułu prowadzenia ww. kursów, zwolnienie od podatku prowadzenia dodatkowych zajęć, które są ściśle związane z kursami wskazanymi w decyzji o przyznaniu akredytacji.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 30 stycznia 2020r. (data wpływu 11 lutego 2020r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. b ustawy kursów, na które Wnioskodawca uzyskał akredytację decyzją ... Kuratora Oświaty,
- wliczenia do limitu wskazanego w art. 113 ust. 1 ustawy, wartości sprzedaży pochodzącej z tytułu prowadzenia ww. kursów,
- zwolnienia od podatku prowadzenia dodatkowych zajęć, które są ściśle związane z kursami wskazanymi w decyzji o przyznaniu akredytacji,
-jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 lutego 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. b ustawy kursów, na które Wnioskodawca uzyskał akredytację decyzją ... Kuratora Oświaty,
- wliczenia do limitu wskazanego w art. 113 ust. 1 ustawy, wartości sprzedaży pochodzącej z tytułu prowadzenia ww. kursów,
- zwolnienia od podatku prowadzenia dodatkowych zajęć, które są ściśle związane z kursami wskazanymi w decyzji o przyznaniu akredytacji.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right