Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.01.2020, sygn. 0112-KDIL2-2.4012.548.2019.2.LS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4012.548.2019.2.LS
Stawka na koktajle, napoje na bazie mleka, na bazie herbaty oraz wystawienie paragonu.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 4 października 2019 r. (data wpływu 16 października 2019 r.) uzupełnionego pismem z dnia 12 grudnia 2019 r. (data wpływu 24 grudnia 2019 r.) oraz pismem z dnia 13 stycznia 2020 r. (data wpływu 22 stycznia 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- sposobu opodatkowania sprzedaży napojów oraz określenia stawki podatku dla sprzedawanych przez Wnioskodawcę napojów w postaci koktajlu tzw. A, B oraz C, (pytania oznaczone we wniosku nr 1 i część pytania nr 2) jest prawidłowe;
- określenia stawki podatku dla sprzedawanych przez Wnioskodawcę napojów na bazie herbaty i na bazie mleka (część pytania oznaczonego we wniosku nr 2) jest nieprawidłowa;
- zastosowanie na wystawionym paragonie odrębnych stawek podatku VAT dla herbaty oraz do dodatków do niej (pytania oznaczone we wniosku nr 3) jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 16 października 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w ww. zakresie Wniosek uzupełniono w dniu 24 grudnia 2019 r. o doprecyzowanie opisu sprawy i dodatkową opłatę oraz w dniu 22 stycznia 2020 r, o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług gastronomicznych. W lokalu tym odbywać się będzie sprzedaż na wynos z tzw. okienka, polegającą na tym, że klienci otrzymują towar w opakowaniach jednorazowego użytku, do ręki i do spożycia poza lokalem lub przy stolikach znajdujących się przed lokalem, na terenie centrum handlowego, w którym położony jest lokal. Wnioskodawca nie zatrudnia kelnerów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right