Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 09.12.2019, sygn. 0115-KDIT2-1.4011.376.2019.3.DW, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT2-1.4011.376.2019.3.DW
Obowiązki płatnika w zakresie możliwości zastosowania 50% kosztów uzyskania przychodu.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku dnia 17 września 2019 r. (data wpływu 20 września 2019 r.), uzupełnionym pismem z dnia 31 października 2019 r. (data wpływu 4 listopada 2019 r.) i z dnia 22 listopada 2019 r. (data wpływu 25 listopada 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania przez płatnika podwyższonych kosztów uzyskania przychodów w odniesieniu do wynagrodzenia osób zatrudnianych na stanowisku inżynier elektryk jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 września 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek, uzupełniony pismami w dniu 4 listopada 2019 r. i w dniu 25 listopada 2019 r., o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania przez płatnika kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% uzyskanego przychodu.
We wniosku oraz jego uzupełnieniu przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka Y z o.o. z siedzibą w X. (dalej jako Wnioskodawca) jest płatnikiem w rozumieniu ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1387 ze zm., dalej jako "u.p.d.o.f.") z tytułu wynagrodzeń za pracę wypłacanych swoim pracownikom.
Wnioskodawca jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej Z, której zasięg obejmuje .... Działalność Wnioskodawcy koncentruje się wokół prac rozwojowych w obszarze unikalnych produktów dostarczanych na rynek przez grupę podmiotów działających w ww. krajach (dalej jako Y), takich jak zintegrowane struktury dla dużych materiałów kompozytowych, wyrównanie i symetria warstw w częściach samochodowych, optymalizacja wytrzymałości temperaturowej i mechanicznej części i podzespołów, wysokojakościowe części dla samochodów pokazowych, automatyczne systemy znakowania laserowego, zautomatyzowane linie przenośników przemysłowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right