Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.12.2019, sygn. KDIB1-1.4010.527.2019.1.NL, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. KDIB1-1.4010.527.2019.1.NL
ustalenie czy Spółce będzie przysługiwać, w rozumieniu art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, prawo do zaliczenia wydatków na zakup towarów, które następnie zostaną sprzedane poniżej ich wartości w związku z prowadzoną akcją marketingową, do kosztów uzyskania przychodu
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 05 września 2019 r. (data wpływu 10 września 2019 r.), uzupełnionym 27 listopada 2019 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia czy Spółce będzie przysługiwać, w rozumieniu art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, prawo do zaliczenia wydatków na zakup towarów, które następnie zostaną sprzedane poniżej ich wartości w związku z prowadzoną akcją marketingową, do kosztów uzyskania przychodu jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10 września 2019 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia czy Spółce będzie przysługiwać, w rozumieniu art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, prawo do zaliczenia wydatków na zakup towarów, które następnie zostaną sprzedane poniżej ich wartości w związku z prowadzoną akcją marketingową, do kosztów uzyskania przychodu.
Wniosek nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 30 października 2019 r., Znak: 0111-KDIB1-1.4010.369.2019.2.NL, wezwano do jego uzupełnienia, co też nastąpiło 27 listopada 2019 r.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest Spółką z ograniczona odpowiedzialnością, prowadzi działalność gospodarczą w przeważającej części zajmującą się hurtową sprzedażą odzieży i innych tekstyliów, w tym także sprzedażą hurtową realizowaną na zlecenie. Spółka dodatkowo przewiduje, iż w ramach swojej działalności może podejmować się również sprzedaży detalicznej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right