Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 09.12.2019, sygn. 0115-KDIT2-1.4011.384.2019.3.MN, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT2-1.4011.384.2019.3.MN
Obowiązki płatnika w zakresie możliwości zastosowania 50% kosztów uzyskania przychodu.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 17 września 2019 r. (data wpływu 20 września 2019 r.) uzupełnionym w dniu 4 i 21 listopada 2019 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania przez płatnika podwyższonych kosztów uzyskania przychodów w odniesieniu do wynagrodzenia osób zatrudnianych na stanowisku kierownik inżynier mechanik jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 września 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek uzupełniony w dniu 4 i 21 listopada 2019 r. o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości zastosowania przez płatnika podwyższonych kosztów uzyskania przychodów w odniesieniu do wynagrodzenia osób zatrudnianych na stanowisku kierownik inżynier mechanik.
We wniosku oraz jego uzupełnieniach przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Sp. z o.o. z siedzibą w T. (dalej jako Wnioskodawca) jest płatnikiem w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z tytułu wynagrodzeń za pracę wypłacanych swoim pracownikom.
Wnioskodawca jest częścią międzynarodowej grupy kapitałowej A., której zasięg obejmuje Europę, Azję oraz Amerykę Północną i Południowa (Hiszpania, Francja, Niemcy, Polska, Chiny, USA, Meksyk, Kolumbia, Boliwia, Peru, Ekwador, San Salwador, Honduras). Działalność Wnioskodawcy koncentruje się wokół prac rozwojowych w obszarze unikalnych produktów dostarczanych na rynek przez grupę podmiotów działających w ww. krajach (dalej jako A.) takich jak zintegrowane struktury dla dużych materiałów kompozytowych, wyrównanie i symetria warstw w częściach samochodowych, optymalizacja wytrzymałości temperaturowej i mechanicznej części i podzespołów, wysokojakościowe części dla samochodów pokazowych, automatyczne systemy znakowania laserowego, zautomatyzowane linie przenośników przemysłowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right